تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3691285
شناسه : 3691285
تاریخ :
آیت‌الله رئیسی جنگ امروز را نبرد روایت‌ها خوانده بود اقتصاد ایران: کرمان- رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت گفت: آیت‌الله رئیسی جنگ امروز را جنگ روایت‌ها دانسته و تاکید کرده بودند مواظب درست روایت شدن باشید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حامد تقدیری پیش از ظهر سه شنبه در همایش روایت خدمت در کرمان، اظهار داشت: وقتی سند ستاد ملی روایت پیشرفت نوشته و ابلاغ شد، بنده تعجب کردم که این چه ستادی است؟

وی افزود: آیت‌الله رئیسی گفتند جنگ امروز، جنگ روایت‌ها است و مواظب باشید شما را خطا روایت نکنند، به خط بزنید من هم کمک می‌کنم.

تقدیری با بیان این مطلب که شهید جمهور گفتند باید روای تربیت کرد، بخشی از خدمات و پیشرفت‌های دولت شهید جمهور را بازخوانی کرد.

وی در همین رابطه به نصب موفقیت‌آمیز سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی اشاره کرد و افزود: این سکو پس از ۲۲ سال که دولت‌های قبل منتظر توتال و خارجی‌ها بودند، با موفقیت نصب شد.

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت بیان کرد: افتتاح این فاز در حالی با حضور شخص رئیس‌جمهوری افتتاح شد که تیم حفاظت خطر انفجار را به ایشان گوشزده کرده بودند.

یادآوری می‌شود: همایش روایت خدمت به منظور تبیین دستاوردهای ۱۰۰۰ روز جهاد خستگی‌ناپذیر شهید جمهور برگزار و با حضور مسئولان ارشد استان برگزار شد.

در این همایش از ۱۲ نفر از فعالان روایت پیشرفت در استان و روابط عمومی چهار فرمانداری برتر تجلیل به عمل آمد.