تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3691225
شناسه : 3691225
تاریخ :
اجرای بخش دوم سامانه برخط بارنامه الکترونیک در استان البرز اقتصاد ایران: کرج- معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز از اجرای بخش دوم سامانه برخط بارنامه الکترونیک در استان البرز خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم قدمی با اعلام این خبر اظهار کرد: با هدف ارائه خدمات بهتر به رانندگان و صاحبان کالا، شرکت‌های حمل و نقل و نهادهای کنترلی و نظارتی، اعتبارسنجی راننده پیش از صدور سند حمل و الکترونیکی کردن اسناد حمل و نقل بخش دوم سامانه برخط بارنامه الکترونیک در استان البرز از تاریخ بیستم خرداد ماه سال جاری اجرایی شد.

وی افزود: این طرح به مدت ۱۵ روز به صورت آزمایشی و برای اصلاح و تدقیق شماره تلفن همراه رانندگان در سامانه کارت هوشمند اجرا و سپس به طور کامل اجرایی می‌شود.

قدمی به نحوه اجرای طرح در استان البرز اشاره کرد و افزود: ایجاد پیش‌نویس بارنامه الکترونیکی توسط شرکت حمل و نقل، ارسال رمز یک بار مصرف ۶ رقمی از شماره ۵۰۰۰۱۴۱ و ۵۰۰۰۱۴۳ به شماره همراه رانندگان و صدور بارنامه الکترونیک و دریافت کد رهگیری از سامانه بارنامه برخط به عنوان نحوه اجرای این طرح در استان مشخص شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز تصریح کرد: از مزایای این طرح می‌توان به فراهم شدن امکان اعتبارسنجی پیش‌نویس بارنامه، حذف یا کاهش مغایرت ناشی از ثبت اطلاعات خارج از توافق بین شرکت حمل‌ونقل و راننده هنگام صدور و ابطال بارنامه و راستی آزمایی صدور و یا ابطال سند حمل با تأیید راننده اشاره کرد.