تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3691223
شناسه : 3691223
تاریخ :
اقدامات رییس جمهور شهید در استان مرکزی ماندگار است اقتصاد ایران: اراک- معاون هماهنگی سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: اقدامات رییس جمهور شهید به ویژه در حوزه صنعت ماندگار است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری بعدازظهر سه شنبه در نخستین جشنواره روابط عمومی‌های استان مرکزی اظهار کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب شهدا و امام حسینی‌ها است آنچه در این انقلاب ماندگار می‌شود علم نحو است و کسی ماندگار می‌شود که علم نحو آموخته است که در این مکتب شهید رئیسی اینگونه بود و در این راه خدمت می‌کرد.

وی افزود: امروز چهل و پنجمین سالگرد نظام مقدس جمهوری اسلامی در حالی سپری می‌شود که به برکت خون شهیدان و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف در دنیا جزو کشورهای پیشرو قرار داریم.

وی افزود: در استان مرکزی اقدامات رئیس جمهور شهید به ویژه در حوزه صنعت ماندگار است و باید اذعان کرد استان مرکزی به عنوان پایتخت صنعتی کشور مطرح است هرچند مجموعه حوزه نخبگان و کشاورزی این استان نیز در تراز بالایی قرار دارد.

نظری بیان کرد: در طول ۳ سال خدمت دولت سیزدهم، رئیس جمهور شهید با تمام سختی و موضع گیری های غلط و انتقادهای نابه جا تنها به خدمت توجه کردند و ۲ مؤلفه در کنار مردم بودن و در خط رهبری بودن را سرلوحه خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: کارگران مجموعه‌های صنعتی آسیب دیده استان برای تأمین حداقل‌های زندگی خود از همراهی مدیریت وقت مجموعه‌های خود ناامید شده بودند و برای دادخواهی به کف خیابان می‌آمدند که در راستای کمک به حل این مشکلات شهید رئیسی در کسوت رئیس قوه قضائیه و ریاست جمهور پیگیر این مسائل بودند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: اکنون به برکت این پیگیری‌های مدبرانه شهید رئیسی این چرخ لنگ صنایع سرپا شد.

نظری اضافه کرد: در دولت سیزدهم پروژه‌های نیمه تمام از جمله بیمارستان ولیعصر با عمر ۱۷ ساله و پل سنجان و … که گرد ناامیدی را در جامعه پدید آورده بود با پیگری‌های ریاست جمهور شهید و مقتدر به اتمام رسید.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حادثه پیش آمده، باید در نخستین فرصت مراتب برگزاری انتخابات برگزار شود که با تدابیر رهبر انقلاب این مهم برنامه ربزب شد.

نظری عنوان کرد: هشتم تیرماه یک انتخاب زودرس و سرنوشت ساز برگزار می‌شود و از مردم استان مرکزی انتظار است مشارکت گسترده در انتخابات داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ستاد انتخابات امانت دار رأی مردم خواهد بود گفت: این ستاد هشتم تیرماه برای انتخاب رئیس جمهور چهاردهم و ادامه خط رهبری در کنار مردم خواهد بود.