تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3691062
شناسه : 3691062
تاریخ :
۴۶۷شعبه اخذ رای در کرمان معین شده است اقتصاد ایران: کرمان- رئیس ستاد انتخابات شهرستان گفت: تعداد ۴۶۷شعبه اخذ رای در شهرستان معین شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی صبح سه شنبه در سومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان کرمان، با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت اظهار داشت: با توجه به حادثه‌ی ناگوار شهادت رئیس جمهور فقید، مطابق قانون اساسی، تا روز برگزاری انتخابات فرصت زیادی نداریم.

وی افزود: اما جای امیدواری است که با همدلی، همراهی و پشتکار اعضای ستاد، عزم جدی در جهت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور به وجود آمده است.

بابایی بیان کرد: تعداد ۴۶۷ شعبه اخذ رأی در شهرستان معین شده است که از این تعداد ۳۰۸ شعبه در شهر کرمان مستقر خواهند شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان خاطرنشان کرد: به جهت آمادگی بیشتر، مرخصی کلیه مدیران ادارات از اول تیرماه تا پس از انتخابات لغو شده است.

بابایی تصریح کرد: اعضای ستاد ضمن شناسایی و رفع معایب و نواقص انتخابات مجلس شورای اسلامی، به دنبال افزایش کیفیت کار، تأمین رفاه و آسایش مردم و مجریان انتخابات هستند.

فرماندار کرمان ادامه داد: آماده سازی اقلام و ملزومات انتخابات، آموزش عوامل اجرایی و بازرسان، مستند سازی و … از جمله اقدامات اصلی پیش روی ستاد مذکور است.

بابایی با اشاره به قرار گرفتن انتخابات ریاست جمهوری در یکی از گرم‌ترین روزهای سال گفت: هماهنگی لازم با ادارات آب، برق و مخابرات جهت تأمین امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز شعب انجام شده است.