تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3691061
شناسه : 3691061
تاریخ :
آب‌رسانی به ۱۶۲ روستای لرستان تا پایان امسال اقتصاد ایران: خرم‌آباد - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از آب‌رسانی به ۱۶۲ روستای این استان تا پایان امسال خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر اکبریان ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: ۱۴۰ پروژه در حوزه آب و فاضلاب در دست‌ساخت داریم که برای تکمیل آنها دو هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی‌شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های در حال اجرا فاضلاب شرکت آب و فاضلاب لرستان، اظهار کرد: ۴۵ پروژه در حوزه فاضلاب داریم که از این تعداد پنج پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب در پنج شهر استان و اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در تمامی شهرهای استان را داریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، بیان داشت: با تحقق این پروژه‌ها علاوه بر افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب استان به ۷۳ هزار مترمکعب شاهد اجرای ۵۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در استان خواهیم بود.

اکبریان، گفت: میزان اعتبار این پروژه‌ها حدود دو هزار میلیارد تومان است که تلاش خواهیم کرد از همه ابزارهای قانونی برای تأمین این اعتبار استفاده کنیم.

وی بیان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در مجموع یک میلیون نفر از جمعیت شهری استان تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه‌های حوزه آب هم گفت: علاوه بر برنامه‌ریزی برای تأمین آب شرب ۱۶۲ روستا با جمعیتی بالغ بر ۷۳ هزار نفر تا پایان سال حدود ۹۴ پروژه نیز در سطح استان در حوزه‌های نگهداری، تعمیرات و بهسازی تأسیسات به‌منظور ارتقا کیفیت و کمیت و ارائه خدمات مستمر به مردم در بخش تأمین آب شرب و کاهش هدررفت آن در دست اقدام داریم.

اکبریان، بیان کرد: میزان اعتبار پیش‌بینی‌شده برای این ۹۴ پروژه رقمی معادل ۲۷۰ میلیارد تومان است.