تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3689688
شناسه : 3689688
تاریخ :
تیم ملی کشتی آزاد جوانان در چالوس اردو زد اقتصاد ایران: نوشهر - ایرنا - تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران به منظور آمادگی جسمانی از امروز - دوشنبه - ۲۱ خرداد ماه تا مدت ۱۰ روز به سرمربیگری غلامرضا محمدی در شهرستان چالوس اردو زد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

نائب رئیس هیات کشتی مازندران روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : در این اردو دست کم ۳۵ نفر اعم از ورزشکاران این رشته و کادر فنی حضور دارند تمرین های هوازی، بین هوازی، بدنسازی و ... از برنامه های تعریف شده این اردو است که در این مدت آزادکاران در خانه کشتی این شهرستان فعالیت خواهند داشت.

سیدبهرام موسوی افزود : این اردو گامی موثر برای آمادگی بیشتر این ورزشکاران برای شرکت در رقابت های برون مرزی نقاط آسیایی، جهانی و بین المللی خواهد بود و چالوس امسال برای نخستین بار است که میزبانی این اردو را بر عهده گرفته است.

وی اظهار کرد : با پیگیری و تلاش های سال های گذشته مسوولان خانه کشتی این شهرستان هم به سرانجام رسیده و مکانی بسیار آبرومند با همه امکانات و تجهیزات جدید از تیم کشتی آزاد جوانان میزبانی می کند و از این حیث مشکلی در زمینه امکانات و تجهیزات خوابگاهی وجود ندارد.

شهرستان چالوس در غرب مازندران واقع است.