تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3688529
شناسه : 3688529
تاریخ :
رییس جمهور آینده ادامه دهنده راه و منش شهید رییسی باشد اقتصاد ایران: ساری- معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: رییس جمهور آینده باید ادامه دهنده راه، منش و سیاست شهید رییسی باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام علی اکبر درخشنده در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان این که شاهد نامزدی چهره‌های مختلف در عرصه انتخابات هستیم، گفت: این روزها شورای نگهبان در حال رصد دقیق صلاحیت‌ها و احراز توانمندی‌های این نیروهای خدوم به نظام و اسلام و انقلاب است.

وی گفت: امیدواریم همانند سال‌ها و دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی، شورای نگهبان فرایند تأیید صلاحیت‌ها را در این دوره نیز با دقت هرچه بیشتر انجام دهد و انشالله نیروهایی که پا به عرصه انتخابات گذاشتند با معرفی بیشتر و ارائه برنامه‌های هرچه کامل‌تر بتوانند گفتمان انتخابات و مردم سالاری دینی را ارتقا دهند.

حجت الاسلام درخشنده افزود: آنچه که در جمهوری اسلامی ایران شاهد هستیم، انتخابات سالم، صالح و آزادانه است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: در انتخابات جمهوری اسلامی ایران همه طیف‌ها و گروه‌ها حضور دارند و مردم بدون هیچ اکراه و اجبار و به صورت آزادانه در انتخابات شرکت و گزینه مد نظر را انتخاب می‌کنند و آن دولت با همان شعارها، رویکرد و ریل گذاری اعلام شده مسیر را ادامه می‌دهد.

وی گفت: آنچه که ما در دوره‌های متعدد ریاست جمهوری تجربه کردیم این بود هر چقدر مشارکت مردم در انتخابات بیشتر بود و هرچه رأی یک رئیس جمهور بالاتر بود، اقتدار، قدرت و نفوذ رأی و حرفش در جوامع جهانی و بین‌المللی بیشتر بود.

حجت الاسلام درخشنده گفت: لذا حکیم و سکاندار نظام و انقلاب و رهبر معظم انقلاب در همه دوره‌ها به ویژه در این دوره که ملت داغدار خادم جمهور هستند بر مشارکت بالای مردم در انتخابات تاکید داشته‌اند.

وی افزود: آن چیزی که ما باید نسبت به خون شهیدان به ویژه شهدای خدمت خود را متعهد بدانیم این است که همان طور که شهید جمهور خالصانه و از باب عمل به تکلیف شب و روز و مجاهدانه تلاش می‌کرد، شخصی را از جنس رئیس جمهور مجاهد، انقلابی، معتقد به آرمان‌های انقلاب، متعهد به دستورات، ابلاغ‌ها و دستورات و مبانی فکری حضرت امام و پیرو سیاست‌های مقام معظم رهبری انتخاب کنیم و باید ادامه دهنده راه، منش و سیاست شهید رئیسی باشد.