تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3687967
شناسه : 3687967
تاریخ :
رئیس جمهور آینده باید فعال، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب باشد اقتصاد ایران: امام جمعه شیراز در خطبه های نماز تاکید کرد : باید در انتخاب ریس جمهور آینده دقت کنیم فردی انتخاب شود که در مرحله نخست معتقد به مبانی نظام اسلامی باشد .

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه شیراز با اشاره سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سی و پنجمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) گفت: رهبر انقلاب در سخنرانی خود تاکید کردند در انتخابات پیش رو باید آگاهانه رئیس جهوری را انتخاب کنیم که فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی باشد و بتواند با بهره گیری از ظرفیت‌ها و استعدادها رخنه‌های اقتصادی و فرهنگی کشور را پر کند.

آیت الله دژکام در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به آغاز ماه ذی الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و فاطمه زهرا سلام الله علیها بر فراهم کردن زمینه ازدواج آسان در بین جوانان تاکید کرد.
خطیب جمعه شیراز همچنین از متولیان فرهنگی شیراز و گروه‌های مردمی خواست جشن‌های عید غدیر، در شأن شیراز سومین حرم اهل بیت علیهم السلام برگزار شود.

آیت الله دژکام در ادامه با اشاره به ۲۳ خرداد سالروز تاسیس ستاد انقلاب فرهنگی به دستور امام خمینی (ره) افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمن در جنگ فرهنگی به دنبال تغییر سبک زندگی ایرانی است و متولیان فرهنگی و مردم باید بکوشند تا از این جنگ سربلند بیرون بیاییم.