تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3687790
شناسه : 3687790
تاریخ :
شاخصه های شهید رییسی بهترین ملاک برای انتخاب رئیس جمهور آینده است اقتصاد ایران: اراک- امام جمعه موقت اراک گفت: شاخصه های شهید رییسی بهترین ملاک برای انتخاب رئیس جمهور آینده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی‌پور در خطبه‌های عبادی سیاسی امروز اراک، اخلاص، مجاهدت، تلاش‌گری، خستگی‌ناپذیری، فسادناپذیری و خدمتگزاری به مردم را از ویژگی‌های شهید رئیسی عنوان کرد و گفت: شهید رئیسی با عملکرد خود شاخص‌های یک رئیس جمهور اصلح را به همه نشان داد.

وی افزود: رئیس جمهور آینده باید بتواند این شاخص‌ها را در خود تقویت و در امور اجرایی کشور به کار بگیرد.

امام جمعه موقت اراک با بیان اینکه خستگی ناپذیری شهید رئیسی وی را به رئیس جمهور میدانی و نه رئیس جمهور پشت میزنشین تبدیل کرده بود، گفت: ملت ایران از رئیس جمهور آینده این کشور انتظار دارد همچون شهید رئیسی برای اقتدار و پیشرفت کشور با تمام توان تلاش کند.

حجت‌الاسلام حسینی‌پور با بیان اینکه حضور مردم در تشییع شهید رئیسی صحنه قدردانی ملت از این مسؤول خدمتگزار بود، گفت: مردم در تشییع پیکر شهید جمهور و شهدای خدمت سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند که قدردان مسؤولان صادق و خدمتگزار خود تحت هر شرایطی هستند.

وی در ادامه با اشاره بر حضور پر رنگ مردم در انتخابات پیش رو گفت: ملت ایران در عرصه‌های مختلف همواره پشتیبان نظام و مسؤولان خود بودند و امیدواریم با حضور پر رنگ خود در انتخابات پیش رو بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشانیم.

امام جمعه موقت اراک با اشاره به طوفان الاقصی گفت: اکثر کشورهای جهان به ویژه قشر فرهیخته دانشگاهی حمایت خود را از فلسطین اعلام کردند بنابراین اسرائیل و همدستانش یا تجهیزات نظامی نمی‌توانند به اهداف شوم خود دست یابند.

حجت الاسلام حسینی پور با تبریک ماه ذی‌الحجه و اشاره به ازدواج حضرت امیرالمومنین (ع) و حضرت زهرا (س) گفت: باید شرایط ازدواج بدون تشریفات در جامعه ترویج شود.