تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3686597
شناسه : 3686597
تاریخ :
شناسایی ۲۵ واحد صنفی متخلف در قزوین اقتصاد ایران: قزوین- سرپرست بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از شناسایی ۲۵ واحد صنفی متخلف در قزوین خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید خدایاری اظهار کرد: طی دو روز گذشته از ۶۷ واحد صنفی شامل نانوایی، مرغ فروشی، قنادی، سوپرمارکت و صنف و صنعت بازرسی به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه این بازرسیها در سطح شهرستان قزوین و حومه شامل اقبالیه، نظام آباد، اسماعیل آباد و نجف اباد بوده است، تصریح کرد: از میان این واحدهای صنفی، ۲۵ مورد متخلف شناخته شده و به تعزیرات معرفی شدند.

سرپرست بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: واحدهای متخلف شامل ۱۳ مورد نانوایی و ۱۲ مورد مرغ فروشی هستند.

وی تصریح کرد: نانوایی‌ها به دلیل کم‌فروشی، کنجد پاشی و بهداشت و مرغ فروشی‌ها نیز به دلیل عدم درج قیمت، گران‌فروشی و عدم تداخل صنفی جریمه شدند.

خدایاری در پایان گفت: نظارت بر صحت توزیع کالاهای اساسی به شکل شبانه‌روزی در دستور کار سازمان قرار دارد و در همین راستا، روزانه سه اکیپ گشت زنی در استان فعالیت می‌کنند که دو اکیپ صبح و یک اکیپ بعدازظهر به بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی می‌پردازند.