تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3684661
شناسه : 3684661
تاریخ :
اندیشه های امام خمینی(ره) به نسل آینده منتقل شود اقتصاد ایران: ارومیه - امام جمعه شاهین دژ ترویج و انتقال اندیشه امام راحل را دربین نسل جدید بسیار ضروری دانست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرادی صبح دوشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام (ره) با گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ افزود: حضرت امام خمینی (ره) بزرگمردی بودند که همه عمر شریف و با برکت خود را صرف اعتلای دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت (ع) کردند.

وی در ادامه افزود: حضرت امام (ره) با تکیه بر نصرت الهی از قدرت‌های استکبار خارجی و استبداد داخلی نترسید و بزرگترین انقلاب تاریخ معاصر را به پشتوانه مکتب اسلام و مردم مسلمان ایران رقم زد.

امام جمعه شاهین دژ گفت: حضرت امام خمینی (ره) بزرگترین انقلاب تاریخ معاصر را به پشتوانه مکتب اسلام و مردم عزیزمان رقم زد.

حجت الاسلام مرادی افزود: انقلابی که به انحطاط طولانی کشور پایان داد و کشور ما را که در دوران سیاه پهلوی و قاجار به شدت تضعیف و تحقیر شده بود در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داد و رژیم منفور و ننگین سلطنت استبدادی را به حکومت مردمی و مردم سالاری دینی تبدیل کرد.

مراسم بزرگداشت سالروز رحلت امام (ره) در مسجد امام جعفر صادق (ع) شهرستان شاهین دژ برگزار شد.