تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3684283
شناسه : 3684283
تاریخ :
کار فرهنگی اولویت اصلی در مبارزه با مواد مخدر است اقتصاد ایران: بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: کار فرهنگی برای مبارزه با مواد مخدر باید در اولویت باشد و نباید اجازه دهیم سرمایه های انسانی و مادی جامعه بسوزد و از بین برود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد پیش از ظهر یکشنبه در بازدید عملیات امحا مواد مخدر که در منطقه لنگر بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه مواد مخدر، پیشگیری مقدم بر مقابله و درمان است و تلاش مجموعه دست‌اندرکاران مبارزه با مواد مخدر این است که افراد جامعه و نیروی انسانی ارزشمند، مبتلا به مواد مخدر نشوند گرچه برای درمان معتادین و مقابله با قاچاقچیان و سوداگران مرگ نیز برنامه‌هایی داریم.

وی در ادامه افزود: کار فرهنگی برای مبارزه با مواد مخدر باید در اولویت باشد و نباید اجازه دهیم سرمایه‌های انسانی و مادی جامعه بسوزد و از بین برود.

استاندار خراسان شمالی به ضرورت کنترل مبادی ورودی نیز اشاره کرد و از برنامه‌ریزی برای ایجاد ایست و بازرسی و جلوگیری از ورود مواد مخدر در مبادی استان خبر داد و افزود: در مقوله درمان و آموزش نیز فعال هستیم و بازیگران زندگی در روستاها برای پیشگیری از اعتیاد، فعال هستند.

حسین‌نژاد گفت: گرچه در درمان فعال هستیم اما مواد مخدر صنعتی قابل درمان نیست اما امروز در فضای مجازی قبح این موضوع از بین رفته و به خطر آن کمتر توجه می‌شود و نباید اجازه شیوع و اعتیاد داده شود.