تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3684217
شناسه : 3684217
تاریخ :
امام عظیم‌الشأن (ره) نظام اسلامی را بر پایه مردم سالاری بنا کردند اقتصاد ایران: همدان-استاندار همدان گفت: امام عظیم‌الشأن (ره) نظام اسلامی را بر پایه مردم سالاری بنا کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح یکشنبه در مراسم بزرگداشت امام راحل بیان کرد: در زمان حکومت طاغوت و اشغال ایران و اتفاقات پس از آن، امام عظیم‌الشأن (ره) بنابر توصیه قرآن کریم ابتدا از مسیر نصیحت ورود کردند.

وی افزود: امام راحل (ره) از عاشورا درس قیام گرفته بودند و در سال ۴۲ با همراهی مردم اقصی نقاط کشور قیام ۱۵ خرداد شکل گرفت.

قاسمی‌فرزاد گفت: ابتدا امام عظیم‌الشأن (ره) به‌غیر از تعدادی مبارز واقعی و مسلمان، یاوری نداشتند اما از حرکت در مسیر الهی مبارزه با طاغوت ناامید نشدند.

وی با اشاره به اینکه توکل به خدا و عمل به تکلیف ظلم ستیزی و مبارزه با طاغوت، عامل اصلی پیروزی امام خمینی (ره) بود، اظهار کرد: انقلاب که به پیروزی رسید امام عظیم‌الشأن (ره) به خواست مردم رهبری جامعه را به عهده گرفتند و در اولین فرصت رفراندوم را برگزار کردند تا تصمیم برقراری حکومت با مردم باشد و مردم ایران هم با تشخیصی درست به جمهوری‌اسلامی رأی آری دادند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه دشمنان و مستکبران اکنون با موضوعات فرهنگی در بستر فضای مجازی در حال جنگ با انقلاب‌اسلامی هستند، گفت: برگزاری انتخابات پرشور توسط مردم شریف ایران اسلامی و انتخاب فرد شایسته و اصلح، دشمنان این کشور را مثل همیشه ناامید خواهد کرد.