تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3683830
شناسه : 3683830
تاریخ :
یکهزار و ۳۵۳ خانواده، تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان کرمان اقتصاد ایران: رئیس کل دادگستری استان کرمان همچنین به عملکرد یکساله انجمن حمایت زندانیان کرمان اشاره و اظهار کرد: یک هزار و ۳۵۳ خانواده در مرکز استان کرمان تحت پوشش حمایت‌ های انجمن حمایت از زندانیان نیازمند هستند و ۱۶.۵ میلیارد تومان برای این خانواده‌ ها هزینه شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین ابراهیم حمیدی در آیین گرامیداشت روز ملی نسیم مهر، روز حمایت از خانواده زندانیان نیازمند اظهار کرد: امام خمینی(ره) به مسائل اجتماعی و اقشار ضعیف جامعه در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توجه داشت و به همین دلیل دستور ایجاد کمیته امداد را داد، تا به افراد نیازمند جامعه کمک شود.

وی افزود: امام خمینی(ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران اجازه دادند، نام خودشان را بر کمیته امداد بگذارند، زیرا این مجموعه با افراد کم‌ بضاعت و محرومان ارتباط داشت و به‌طور مستقیم به آن‌ ها خدمت می‌ کند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: در قوه قضاییه نیز انجمن حمایت زندانیان تشکیل شد؛ تا با استفاده مستقیم از کمک خیران به خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمند زندانی رسیدگی شود.

حجت‌ الاسلام و المسلمین حمیدی ضمن اشاره به این مطلب که انجمن حمایت زندانیان مورد اعتماد خیران و مردم قرار گرفته است، بیان کرد: انجمن حمایت زندانیان در کنار ستاد دیه که متصل به خیران و مردم عزیز هستند، خدمات بسیار خوب و ارزشمندی را برای خانواده زندانیان و افراد تحت پوشش ارائه داده‌ اند.

وی افزود: سعی داریم توجه مردم، رسانه‌ ها و خیران را با برگزاری جشن‌ های گلریزان و جشن نسیم مهر به انجمن حمایت زندانیان و ستاد دیه جلب کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان همچنین به عملکرد یکساله انجمن حمایت زندانیان کرمان اشاره و اظهار کرد: یک هزار و ۳۵۳ خانواده در مرکز استان کرمان تحت پوشش حمایت‌ های انجمن حمایت از زندانیان نیازمند هستند و ۱۶.۵ میلیارد تومان برای این خانواده‌ ها هزینه شده است.

حجت الاسلام حمیدی بیان داشت:ا نجمن حمایت زندانیان کرمان برای تهیه بسته معیشتی و حمایتی، آموزش فرزندان، مشاوره‌ ها برای رفع مشکلات اجتماعی و خانوادگی مددجویان کارهای خوبی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه اشتغال‌ آفرینی خوبی برای خانواده زندانیان نیازمند فراهم شده و ایجاد زمینه اشتغال و تحصیل فرزندان آن‌ ها در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان ساخت: باید برای اشتغال خانواده‌ های زندانیان نیازمند تلاش کنیم؛ تا از حمایت‌ های مالی و معیشتی انجمن بی‌ نیاز شوند.