تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3683456
شناسه : 3683456
تاریخ :
بی‌تعارفی استاندار کرمان با مدیران بانک‌ها ! اقتصاد ایران: استاندار کرمان در جلسه شورای مسکن استان کرمان با توجه به نقش بانک ها نهضت ملی مسکن در استان کرمان گفت: واقعا اگر مدیر بانکی نمیتواند سهم خود را اجرایی کند کار را رها کند؛ چون معطل کردن مردم ضرر به دولت و هم مردم برای قیمت تمام شده مسکن است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در جلسه شورای مسکن استان که به مباحث بانکی و تامین زیرساخت طرح نهضت ملی مسکن پرداخته شد، عنوان کرد: عده‌ ای از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، درخواست دریافت زمین در روستاها را دارند و ضمن اینکه هزینه ساخت و آماده‌ سازی کمتری در این مناطقه وجود دارد، بخشی از فشار تامین زمین در شهرها نیز برطرف می‌ شود.

وی ادامه داد: در روستاهای رو به توسعه و دارای ظرفیت مسکن، کمک کنیم که واگذاری زمین طبق قاعده مشخص شده انجام شود.

استاندار کرمان از سازمان بازرسی درخواست کرد: تا نسبت به بررسی عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن ورود کند.

فداکار در خصوص جذب سهم بانک ها در بحث نهضت ملی شهر و مسکن روستایی گفت: سهم مشخص شده به نسبت تعداد واحد به بانکها اعلام و رصد خواهد شد و بانک ها مطابق سهم خود باید پیگیری کنند و واقعا اگر مدیر بانکی نمیتواند سهم خود را اجرایی کند کار را رها کند؛ چون معطل کردن مردم ضرر به دولت و هم مردم برای قیمت تمام شده مسکن است.

وی تصریح کرد: بنیاد مسکن از محل منابع خود اضافه برهزینه می‌کند در صورتی که بانک‌ها سهم خود را نپرداختند و این یک تخلف است که باید پاسخگو باشند. سازمان بازرسی باید به این موضوع ورود کند، بانک‌ها موظف هستند به تعهد و ابلاغ خود عمل کنند./ استانداری کرمان