تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3683152
شناسه : 3683152
تاریخ :
شهید رییسی مدیریت انقلابی را احیا کرد اقتصاد ایران: سنندج_استاندار کردستان گفت: شهید رییسی مدیریت انقلاب را در قوه مجربیه احیا کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا عصر شنبه در بزرگداشت شهدای خدمت که با حضور خانواده شهدا و وزیر کشور در پیاده راه فردوسی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: شهید رئیسی مدیریت انقلابی را در قوه مجریه احیا کرد که سالیان سال الگوی دولتمردان و خادمان ملت است.

وی بیان کرد: درود به همت و قدرشناسی مردم کردستان که همیشه افتخار آفرین بودند.

وی ضمن بیان تسلیت مجدد بابت حادثه دلخراش شهادت رئیس جمهور بیان کرد: اهالی معزز سنندج، وزیر باکفایت و جهادی کشور، همراه معتمد رئیس جمهور و امین رهبر در ۷ ماه پیش در چنین روزهای در این مکان شاهد خلق حماسه‌ای در این دیار بودیم.

استاندار کردستان عنوان کرد: قبلاً این حماسه در این دیار جز برای رهبر چنین اجتماع باشکوهی را ندیده بود و مردم سلحشور و قهرمان سنندج استقبال به یاد ماندنی از رئیس جمهوری به جا آوردند که با تمام وجود و عشق و اراده‌اش برای خدمت به محرومان و ملت بزرگ ایران قلبش می‌تپید.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: با غم بزرگی که در دل ما سنگینی می‌کند گرد هم آمدیم تا از نگاه ویژه مردم از بزرگ مردی خدایی تجلیل کنیم که خدمت جهادی و مدیریت انقلابی در قوه مجریه را احیا کرد.

وی گفت: شهید رئیسی ترازی از انقلاب را به ثبت رساند که سالیان سال الگوی دولتمردان و خادمان مردم خواهد بود.

زارعی‌کوشا اذعان کرد: از اجتماع باشکوه مردم تقدیر می‌کنیم و از مهمان شهرمان تشکر می‌کنیم همچنین دعا می‌کنیم خداوند روح شهید بزرگوار و دیگر شهدا را مهمان سفره پیامبر اکرم (ص) کند