تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3682828
شناسه : 3682828
تاریخ :
قاچاقچی دوربین و ماینر به ۸۳۰ میلیون تومان جریمه محکوم شد اقتصاد ایران: مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: فردی که اقدام به قاچاق دوربین عکاسی، ماینر و قطعات رایانه و تبلت کرده بود، پس از بررسی پرونده به ۸۳۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، حسین رحیمیان با اعلام این خبر گفت: مأموران نیروی انتظامی شهرستان بیجار خودرویی را به ظن قاچاق توقیف کردند که در بازرسی از آن محموله قاچاق کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی اظهار کرد: پرونده قاچاق ۸ دستگاه دوربین عکاسی، ۲۹۱ قطعه رایانه و تبلت و ۱۰ دستگاه ماینر به ارزش یک میلیارد و ۲۸میلیون تومان، در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان بیجار رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت ۸۳۰ میلیون تومان جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمیان ادامه داد: در حکم اولیه که برای متهم پرونده صادر شده بود، یک میلیارد و ۳۸۸ میلیون تومان جریمهدر نظر گرفته شده بود که با توجه به عدم سابقه کیفری متهم و همچنین همکاری وی با قاضی پرونده، این حکم به ۸۳۰ میلیون تومان تقلیل یافت.