تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3682637
شناسه : 3682637
تاریخ :
مسعود پزشکیان،کاندیدای ریاست جمهوری شد اقتصاد ایران: مسعود پزشکیان وزیر اسبق بهداشت و نماینده ادوار مختلف مجلس در دور جدید انتخابات ثبت نام کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش سلامت نیوز تصویری از پزشکیان دست در دست دخترش حین ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری منتشر شد . پزشکیان در پاسخ به این سؤال که آیا به عنوان نامزد پوششی در انتخابات شرکت می کنید یا تا پایان کار خواهید ماند گفت: من در انتخابات می آیم که بمانم نه اینکه بیایم و کنار بکشم.

مسعود پزشکیان متولد سال ۱۳۳۳ که مدتی در سمت رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز بود به‌عنوان نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی فعالیت می‌کند و در ادوار هشتم، نهم، دهم و یازدهم نیز حضور داشته‌است.

مسعود پزشکیان پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت : آنچه که ما باید انجام بدهیم ارائه حرف های جدید و یا راه جدید نیست . مشکل این است که سیاست های کلی رهبری و قانون برنامه را یک طرف می گذاریم و حرف های تازه از خودمان در می آوریم.

او در دوره دهم، نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی بود و در دولت هشتم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را برعهده داشت و حالا در حالی کاندیدای ریاست جمهوری میشود که نظام سلامت با اقسام مشکلات دست و پنجه نرم میکند و انتخاب وی شاید نقطه عطفی در تاریخ نظام سلامت کشور برای حل معضلات باشد.