تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3680073
شناسه : 3680073
تاریخ :
نصب بیش از ۱۸ هزار انشعاب آب و فاضلاب در مساکن ملی زنجان اقتصاد ایران: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان،گفت: بیش از ۱۸ هزار انشعاب آب و فاضلاب برای متقاضیان مساکن ملی در استان زنجان  نصب و یا واگذاری شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، علی محمد نادرخانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اولویت پروژه های مساکن اقدام ملی برای آبرسانی اظهار کرد: در همین راستا بیش از ۱۸ هزار انشعاب آب و فاضلاب برای متقاضیان این مساکن نصب و یا واگذاری شده است.

وی افزود:برای تامین زیرساخت های خدمات آب و فاضلاب در مساکن اقدام ملی مسکن در استان زنجان تا کنون بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: تا کنون بیش از ۳ هزار انشعاب در پروژه های مساکن ملی استان نصب و بیش از ۸ هزار واحد نیز آماده نصب بوده و قابلیت واگذاری دارد.

نادرخانی خاطر نشان کرد: در حوزه خدمات جمع آوری بهداشتی فاضلاب نیز انشعاب فاضلاب بیش از ۱۲ هزار واحد مسکونی نصب شده و بیش از ۵ هزار واحد نیز آماده نصب و واگذاری است.

وی یادآوری کرد: پروژه مساکن اقدام ملی در استان زنجان در قالب ۲۶ پروژه و به تعداد بیش از ۱۹ هزار واحد اجرا می شود که با تامین زیرساخت های آب و فاضلاب برای این پروژه ها جمعیتی افزون بر ۷۷ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آبفا قرار می گیرند.

گفتنی است: پیش از این نیز بیش از ۱۴ هزار واحد مسکن مهر در استان زنجان با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان توسط شرکت آب و فاضلاب آبرسانی شده بود.

انتهای پیام/