تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3679175
شناسه : 3679175
تاریخ :
"خیرین مدرسه ساز"؛ خیرین امنیت، سلامت و تربیت کشور هستند اقتصاد ایران: معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: هر حکومتی باید امنیت، سلامت و تربیت را تامین کند و این عناصر در بستر مدرسه‌ سازی محقق می‌ شود، بنابراین خیرین مدرسه ساز فقط برای تربیت دانش‌ آموزان تلاش نمی‌ کنند، بلکه آنان خیرین امنیت، سلامت و تربیت کشور هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ صادق ستاری‌ فرد در بیست‌ و ششمین جشنواره خیران مدرسه‌ ساز استان کرمان اظهار کرد: شهید آیت‌ الله رییسی همیشه خودش را در هر کسوت و جایگاهی در محضر خدا می‌ دانست و خدا هم او را با عزت در آغوش گرفت و در پناه امام رئوف جا داد.

وی با اشاره به سخن رییس‌ جمهور شهید آیت‌ الله رییسی مبنی بر اینکه نبض جریان تعلیم و تربیت با وجود و حضور خیرین عزیز و ارزشمند می‌ تپد، افزود: مدرسه‌ سازی صدقه جاریه است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: مدرسه، پنجره خدمات اجتماعی، کانون تربیتی محله و نقطه اتکا دولت و ملت در ارائه خدمات و امن‌ ترین مکان برای پناه دانش‌ آموزان و قابل اعتمادترین نهاد اجتماعی خانواده‌ هاست.

ستاری فرد ابراز داشت: هر حکومتی باید امنیت، سلامت و تربیت را تامین کند و این عناصر در بستر مدرسه‌ سازی محقق می‌ شود و شما خیرین فقط برای تربیت دانش‌ آموزان تلاش نمی‌ کنید بلکه شما خیرینِ امنیت، سلامت و تربیت کشور هستید.

وی اضافه کرد: نقش، اهمیت و جایگاه خیران مهمتر از نقش معلم است و نقش مربی‌گری و اولیایی دارند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش خطاب به خیران مدرسه‌ ساز اظهار داشت: شما نقش پیش‌ روندگی و پیش‌ برندگی دارید و اگر جایی بحث نابرابری وجود دارد و نیاز به فضای آموزشی و تربیتی‌ است، احساس‌ تکلیف می‌ کنید و منتظر دولت و حکومت نمی‌ نشینید و ما را هم با خودتان همراه می‌ کنید.

شایان ذکر است؛ معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان به مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مدیر کلِ اسبق و شهیدِ آموزش و پرورش استان کرمان، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، جبهه مقاومت و شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ ادای احترام کرد.

"خیرین مدرسه ساز"؛ خیرین امنیت، سلامت و تربیت کشور هستند