تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3678122
شناسه : 3678122
تاریخ :
محور اردبیل-آستارا محور پرتردد اردبیل در ۲ ماه گذشته بود اقتصاد ایران: اردبیل- رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:محور اردبیل-آستارا و بالعکس در ۲ ماهه گذشته سال‌جاری جزو محورهای پرتردد استان اردبیل بودند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، امید نسیمی بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل اظهار کرد: محور اردبیل-آستارا با ۲ میلیون و ۵۰۵ هزار و ۲۳۱ تردد، اردبیل-نیر با ۲ میلیون و ۴۰۵ هزار و ۵۳۸ تردد و محور اردبیل-مغان با یک میلیون و ۴۹۵ هزار و ۷۳۹ تردد در ۲ ماهه گذشته سال‌جاری جز محورهای پرتردد استان اردبیل بودند.

وی به ثبت یک میلیون و ۴۸۶ هزار و۷۴۰ تردد در مبادی ورودی و یک میلیون و۵۱۸ هزار و۵۷۱ تردد نیز در مبادی خروجی استان اشاره کرد و گفت: افزایش ۲ درصدی را در مبادی ورودی و ۴ درصدی را در مبادی خروجی نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد بودیم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: در مدت یاد شده یک میلیون و ۹۳۲ هزار و ۹۵۱ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است که ۸۴ هزار و ۳۱۶ تردد مربوط به محور بران-قره آغاج ،۵۶ هزار تردد در محور مشگین‌شهر-کنگرلو و ۶۶ هزار و۳۷۷ تردد نیز در محور جعفرآباد-بیله سوار بوده است.

نسیم با بیان اینکه این میزان ۷ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود، خاطرنشان کرد: میانگین سرعت متوسط استان ۷۷ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر ترددکنندگان در جاده به علائم راهور توجه کرده و سبقت و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.