تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3678101
شناسه : 3678101
تاریخ :
برگزاری رویداد «تهران‌دخت» جهت هم‌فکری در حوزه دختران نوجوان اقتصاد ایران: اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران برای دومین سال پیاپی، رویداد ایده‌پردازی «تهران‌دخت» را برگزار خواهد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین رویداد ایده‌پردازی «تهران‌دخت» به عنوان فرصتی برای همفکری و هم‌افزایی میان فعالان حوزه نوجوان و سکویی برای انتخاب طرح‌ها و ایده‌های کنشگری دختران نوجوان در حل مسائل شهری در نظر گرفته شده و فرصتی خواهد بود تا طرح‌ها و ایده‌های مطرح شده توسط فعالان حوزه نوجوان در سطح شهر تهران برای دختران نوجوان، اجرایی شود.

در رویداد ایده‌پردازی «تهران‌دخت»، از همه افراد با انگیزه و خلاق، سازمان‌ها، مربیان، نهادها و مجموعه‌های خصوصی، دولتی و مردم‌نهاد که در حوزه دختران نوجوان فعالیت می‌کنند، دعوت می‌شود تا طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه خود را در زمینه مشارکت و مسئولیت‌پذیری دختران نوجوان در شهر تهران، جهت حمایت و اجرا در تابستان ۱۴۰۳، مطرح کنند.

محورهای ایده‌پردازی این رویداد، شامل دو محور «شهر آینده - شهری که دوستش دارم» و «کنشگری دختران نوجوان در خانواده و شهر» در نظر گرفته شده است. همچنین محور ویژه این رویداد، «شهر خانواده‌محور» خواهد بود.