تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3677959
شناسه : 3677959
تاریخ :
لزوم اجرای برنامه‌های سالگرد ارتحال امام (ره) با محوریت نوجوانان اقتصاد ایران: سنندج_معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت:برنامه‌های فرهنگی سالگرد ارتحال امام راحل باید با محوریت نوجوانان و جوانان برای آشنایی با شخصیت حضرت امام برگزار شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی فلاحی ظهر دوشنبه در دومین جلسه کمیته فرهنگی ارتحال حضرت امام (ره) ویژه هماهنگی برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری مرتبط با سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب که با حضور اعضای کمیته برگزار شد، اظهار کرد: کمیته فرهنگی سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) برنامه‌ها و رویدادهای مفید و تأثیرگذاری مرتبط با سیره و ابعاد شخصیتی معمار کبیر انقلاب با همکاری نهادها و دستگاه‌های مرتبط تدارک دیده است.

وی افزود: مسابقات کتاب خوانی از وصیت نامه آن حضرت، تهیه و چاپ ویژه نامه حضرت امام خمینی (ره)، پویش امام دل‌ها، فضاسازی ملموس و هنری در سطح شهرهای استان کردستان با هماهنگی کمیته فرهنگی و تدارک برنامه‌های ویژه ای برای انتخابات پیش رو مد نظر خواهد بود.

معاون امور فرهنگی ضمن تاکید بر مردمی سازی برنامه‌های سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) اضافه کرد: برنامه‌های فرهنگی مرتبط امسال با محوریت نوجوانان و جوانان به منظور آشنایی این قشر پویا و فعال جامعه با شخصیت حضرت امام (ره) و اهداف انقلاب به صورت ویژه ساخته و پرداخته شود.

اعزام کاروان‌های مردمی به مرقد آن حضرت و اجرای برنامه‌های فرهنگی، ایجاد و راه اندازی دروازه قرآن برای عبور زائرین، برجسته کردن مبحث انتخابات ریاست جمهوری در برنامه ویژه اعزام کاروان‌ها، تبیین انتخابات از سوی روحانیون و مبلغین مستقر در اتوبوس‌های کاروان‌ها برای زائرین تبیین و روشنگری از نظرات و پیشنهادات اعضای جلسه بود.