تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3673477
شناسه : 3673477
تاریخ :
آیت الله رییسی درس خدمت بی منت و شبانه روزی به مسئولان اجرایی داد اقتصاد ایران: اهواز - معاون استاندار خوزستان گفت: سیدالشهدای خدمت درس خدمت بی منت و شبانه روزی به مسئولان اجرایی داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی صبح امروز پنج شنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی ضمن تسلیت شهادت سید الشهدای خدمت و هیأت همراه به سیره مدیریتی وی اشاره کرد و افزود: سید الشهدای خدمت با خدمت بی منت و شبانه روزی به مسئولان اجرایی درس خدمت و مجاهدت به مسئولان اجرایی داد.

خانچی به هشت سفر آیت‌الله رئیسی به استان اشاره کرد و افزود: هشت سفر یک رئیس جمهور به استان خوزستان امری بی سابقه و منحصر به فرد و نشان اهمیت استان از دیدگاه استان از منظر این شهید بزرگوار است.

وی به فرمایش شهید خدمت در خصوص تبدیل استان به کارگاه عمرانی و سازندگی اشاره کرد و افزود: نگاه ویژه دولت سیزدهم و گره گشایی از پروژه‌های نیمه تمام و راکد، استان را به کارگاه عمرانی تبدیل کرده است که این را مدیون ایشان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون عمرانی استاندار خوزستان از پروژه‌های تکمیل بلوار ولایت و کمربندی شرق اهواز، تکمیل محور l400 تقاطع غیر هم سطح شهید کجباف، تکمیل جاده صنایع فولاد، پارکینگ طبقاتی خیابان طالقانی و آخرین اقدامات احداث تقاطع غیر هم سطح شهدای غزه فلکه جمهوری بازدید کرد.