تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3672143
شناسه : 3672143
تاریخ :
مردمی بودن و ولایتمداری شاخصه اصلی شهید آیت‌الله رئیسی بود اقتصاد ایران: همدان-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند گفت: مردمی بودن و ولایتمداری شاخصه اصلی شهید آیت‌الله رئیسی بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، شهروز کیانی صبح سه‌شنبه در مراسم هماهنگی برگزاری مراسم گرامیداشت شهید آیت الله رئیسی در شهرستان نهاوند گفت: محبوبیت آیت‌الله رئیسی به خاطر کار برای رضای خدا و مردمی بودن ایشان است.

کیانی اظهار داشت: دغدغه ایشان خدمت به مردم بود و همیشه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بود تا مشکلات را حل کند.

وی افزود: ساده‌زیستی و تلاش شبانه‌روزی شهید رئیسی از دیگر ویژگی‌های بارز ایشان بود که باید سرلوحه کار همه مسئولان قرار بگیرد.

وی گفت: برنامه‌های عزاداری و گرامیداشت شهدای خدمت در مناطق مختلف شهرستان توسط خود مردم در حال اجرا است و این نشان‌دهنده مردمی بودن شهید آیت‌الله رئیسی است.

کیانی افزود: همه زندگانی ایشان در خدمت به مردم گذشت و با اخلاص و جدیت در کارها همواره سعی در رفع مشکلات مردم داشتند.

وی گفت: ایشان پس از مجاهدت‌های زیاد و خدمات زیادی که در مسئولیت‌های مختلف داشتند سرانجام در راه خدمت به مردم نیز شهید و عاقبت به خیر شدند.

کیانی افزود: مردم قدردان زحمات ایشان هستند و می‌بینیم مردم در سراسر کشور با چه اندوه و شوری در فراغ غم شهیدان خدمت اشک ماتم می‌ریزند.

وی گفت: مراسم گرامیداشت شهید رئیسی و همراهانشان روز پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح ویژه آقایان و ساعت ۱۵ بعد از ظهر ویژه بانوان در آستان مطهر شاهزاده محمد (ع) نهاوند با حضور امت انقلابی و مؤمن نهاوند برگزارمی‌شود و از همشهریان درخواست داریم تا در این مراسم شرکت کنند