تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3662843
شناسه : 3662843
تاریخ :
۴۷ کیلومتر از محورهای روستایی خراسان شمالی رسوب‌برداری شد اقتصاد ایران: بجنورد_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از رسوب‌برداری ۴۷ کیلومتر از محورهای روستایی استان طی بارش هفته گذشته خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمد مشتری در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: طی بارش در هفته گذشته محورهای روستایی شهرستان‌های اسفراین، فاروج و راز و جرگلان به طول ۴۷ کیلومتر با تلاش راهداران رسوب برداری و پاکسازی شد.

وی در ادامه افزود: در این مدت، عملیات رسوب برداری در محورهای روستایی شهرستان اسفراین به طول ۱۵.۵ کیلومتر در محورهای روستایی شهرستان راز و جرگلان به طول ۲۴ کیلومتر و در محورهای روستایی شهرستان فاروج به طول ۷.۵ کیلومتر اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی تنقیه ۲ دستگاه پل را از دیگر اقدامات راهداران طی بارش اخیر ذکر و اظهار کرد: همچنین رادیه و برید و دستک ۲ دستگاه پل در راز، یک دستگاه پل در جرگلان و یک دستگاه پل در غلامان خسارت دیده است.

مشتری با اشاره به کمک رسانی راهداران به ۳ دستگاه خودرو در شهرستان راز و جرگلان ادامه داد: طی عملیات رسوب برداری در محورهای یاد شده ۳۳ راهدار و ۲۶ دستگاه ماشین آلات راهداری به‌کارگیری شد.