تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3662519
شناسه : 3662519
تاریخ :
۲۱۰۰ ناظر بر روند انتتخابات دور دوم کرمانشاه نظارت کردند اقتصاد ایران: کرمانشاه- رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه گفت: ۲۱۰۰ ناظر بر روند انتتخابات دور دوم کرمانشاه نظارت کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محسن مفید شامگاه جمعه در ستاد انتخاباتی استان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه تعداد ۲ هزار و ۱۰۰ نفر در قالب شبکه نظارت به منظور آمادگی بیشتر رأی دهندگان و نمایندگان برگزاری انتخابات سازماندهی شدند.

وی با اشاره به پایان اخذ رأی‌گیری در کرمانشاه عنوان کرد: با اعلام پایان رأی گیری است دوره از انتخابات تنها افرادی که در شعب حضور دارند می‌توانند رأی دهند و با صورت جلسه الکترونیکی گزارشات به صورت دقیق به منظور اطمینان خاطر بیشتر رأی دهندگان و کاندیداها مطابق داده می‌شود.

رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه تصریح کرد: در صورتی که هریک از نامزدهای انتخاباتی نسبت به فرایند انتخابات اعتراض داشته باشند می‌توانند با ارائه مستندات از طریق هیأت‌های اجرایی استان اقدام کرده و در بازه زمانی یک هفته‌ای برای طرح شکایت به شورای نگهبان و یک هفته نیز برای شورای نگهبان در راستای بررسی و تأیید صحت انتخابات بوده است.

حجت‌الاسلام مفید با تاکید بر اینکه روند و فرایند انتخابات بدون اختلال و قابل قبول برگزار شده، گفت: با این وجود باید منتظر باشیم گزارشات نهادهای نظارتی، عوامل انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی ارجاع و سپس پاسخ نهایی را به هیأت نظارت مرکز اعلام خواهد شد.