تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3648281
شناسه : 3648281
تاریخ :
قائم مقام ایران خودرو: تولید پژو پارس در صورت تمدید مجوز استاندارد تداوم می‌یابد اقتصاد ایران: عصر خودرو- قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو با بیان اینکه تولید ۵۸۰ هزار خودرو تا پایان سال در این شرکت هدفگذاری شده است، گفت: ادامه تولید پژو پارس منوط به تمدید مجوز سازمان استاندارد است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، اردشیر امینی روز سه‌شنبه مرکز کرمانشاه افزود: با توجه به الزام اجرای استانداردهای 85 گانه در خودروهای تولیدی و عدم توانایی پلتفرم (بن‌سازه) محصول پارس در تطابق با استانداردها، به متقاضیان پیشنهاد شده تا این محصول را با دیگر خودروهای ایران‌خودرو که مطابق با استانداردهای 85 است، جایگزین کنند.

وی با بیان این‌که میزان ثبت نام برای پژو پارس در سامانه فروش یکپارچه، متناسب با توانایی شرکت ایران خودرو نبوده است، افزود: بیش از 246 هزار نفر برای پژو پارس در سامانه خرید ثبت نام کرده اند در حالی که این شرکت توانایی تولید و تحویل به 118 هزار نفر را تا پایان امسال داراست.

قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو ادامه داد: این شرکت در راستای مشتری مداری و احترام به مردم مکاتباتی را با مسوولان ذیربط انجام داده و ادامه تولید پارس منوط به تمدید مجوز از سوی سازمان استاندارد است.

وی گفت: در چنین شرایطی شرکت ایران خودرو در راستای مشتری مداری، یک خودرو نزدیک به پژو پارس را که سورن ایکس یو پی بوده و دارای ایمنی بالاتری است به مشتریان خود تحویل خواهد داد و تفاوت قیمت را نیز به صورت اقساطی خواهد گرفت تا ضمن آنکه مشتری خودرو بهتری می گیرد؛ فشار مالی کمتری متحمل شود.

تولید بیش از 580 هزار دستگاه خودرو تا پایان امسال

قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو ادامه داد: هدف گذاری شرکت ایران خودرو تولید بیش از 580 هزار دستگاه خودرو تا پایان امسال است.

وی هدف ایران خودرو را تمرکز بر روی ارتقای کیفیت و ارایه محصولات جدید مطابق با ذائقه مردم در کوتاه ترین زمان ممکن عنوان کرد و افزود: امروز جامعه به دنبال یک بسته و سفر جامع است یعنی مشتری از خرید خودرو تا زمانی که نیاز به تعمیر، اسقاط و خودرو جایگزین پیدا می کند؛ تمایل دارد به صورت یکپارچه از یک سازمان خدمات بگیرد.

ارتقای کیفیت با تولید خودرو ملی امکان پذیر است

امینی با بیان اینکه ارتقای کیفیت مقوله ای است که می‌تواند روی توانمندی خودمان محقق شود، ادامه داد: دستیابی به یک خودرو ملی از اهمیت فراوانی برخوردار است و بر همین اساس در بهمن ماه امسال، خط تولید  خودرو «ری را » که توسط متخصصان ایران خودرو طراحی و تولید شده است، افتتاح شد.

وی افزود: وقتی روی توانمندی سایر کشورها حساب باز می‌کنیم اگر توقف و خلاء ایجاد شود آن مشکل به ما ارتباط پیدا می کند در حالی که دلیل واقعی آن به بدعهدی شرکت تامین کننده قطعه و شرکای تجاری است.

بنابر اعلام سازمان ملی استاندارد، با توجه به اینکه پژو پارس استانداردهای 85 گانه خودرو را ندارد؛ تولید آن باید متوقف شود.

به گزارش ایرنا قائم مقام شرکت ایران خودرو در سفر کرمانشاه با استاندار این استان در خصوص فعالیت های این شرکت بزرگ خودروسازی در غرب ایران دیدار و گفتگو کرد.

امینی همچنین نشستی با مدیران و کارشناسان بخش فروش و خدمات پس از فروش غرب کشور در کرمانشاه داشت.

تاسیس ایران خودرو کرمانشاه بر مبنای مصوبه سفر رهبر معظم انقلاب در سال 1390 به کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت و در نیمه اول امسال نیز حدود 18 هزار خودرو در این واحد استانی تولید شد.

کارخانه ایران خودرو کرمانشاه سوم مرداد 96 با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت در نزدیکی شهر صحنه واقع در شرق استان کرمانشاه افتتاح شد.