تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : بازار سرمایه
لینک : econews.ir/5x3646802
شناسه : 3646802
تاریخ :
تحلیل وزیر صنعت از اقدامات سایپا در تولید، تنوع‌ و داخلی‌سازی محصولات اقتصاد ایران: وزیر صنعت با اشاره به گام‌های مطلوب سایپا در مسیر تیراژ تولید، تنوع بخشی و داخلی‌سازی محصولات، گفت: این خودروساز باید در روند رو به جلو همواره متناسب با شرایط روز باز مهندسی شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عباس علی آبادی در بازدید از خطوط تولید، محصولات جدید برقی و هیبرید و توانمندی‌های شرکت سایپا، گفت: این خودرو ساز بسیار بالایی از نظر دانش فنی و مهندسی دارد و تجربه آن باید حفظ و توسعه یابد. سایپا بر توسعه ظرفیت مهندسی و بازاریابی بیشتر تاکید کند و با شناسایی ظرفیت بازار به تولید محصول بپردازد. با پیوند عمیق نیروی انسانی و مدیریت، موفقیت‌های بیشتری حاصل خواهد شد.

یکی از اقدامات مناسب سایپا تنوع محصول است که تضمین کننده نیاز و خواست مشتریان است. ضرورت دارد عنصر کیفیت مورد توجه مضاعف قرار گیرد تا مردم با اطمینان خاطر محصولات این خودروساز را خریداری کنند. سایپا باید در روند رو به جلو همواره متناسب با شرایط روز باز مهندسی شود. تا کنون دو نسل از سایپا خارج شده و برهمین اساس شرکت بالغی است و انتظار می رود در صنعت خودرو بدرخشد.

خودروسازان ایرانی باید با تحولات جهانی مبنی بر حرکت به سمت خودروهای برقی منطبق شوند. سایپا در این عرصه در حال تلاش است و بزودی ثمرات این تلاش مشاهده خواهد شد. روندها در تولید، ‌ارتقای کیفیت و خودروهای برقی مثبت و امیدوار کننده است. سایپا در مسیر تیراژ تولید، تنوع بخشی و داخلی‌سازی محصولات گام‌های مطلوبی برداشته است.

واردات خودروهای بنزینی و برقی در چارچوب سیاست‌های ابلاغی در حال پیگیری است و نتیجه مناسب در این حوزه بدست آمده است. خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه عرضه شده و روند برای ماه‌های آتی هم ادامه خواهد داشت.

باید برای حفظ محیط زیست و کاهش آلایندگی ناشی از مصرف بنزین خودروها،‌ تولید خودروهای برقی محقق شود و در کنار این امر واردات خودروهای برقی صورت گیرد. سایپا زنده است و با نشاط حرکت می‌کند. انتظار می رود این نشاط چند برابر شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام