تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3637861
شناسه : 3637861
تاریخ :
بهترین مقاصد داخلی و خارجی برای طبیعت گردی اقتصاد ایران: گردش در جنگل، دشت، کوه، ساحل و در حالت کلی طبیعت‌گردی بسیار انرژی‌بخش و آرامش‌‌‌بخش است و استرس و نگرانی را تا حد زیادی از انسان دور می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اخبار شرکتها -  کشور ما طبیعت بسیار زیبا و متنوعی دارد؛ یعنی شما می‌توانید مقاصد دارای جنگل را برای طبیعت‌گردی انتخاب کنید یا اینکه تجربه سکوت بیابان و آرامش ساحل را به دست آورید. در ادامه مقاصد داخلی و خارجی برای طبیعت‌‌گردی را معرفی خواهیم کرد، همراه ما باشید.

بهترین مقاصد داخلی برای طبیعت گردی

طبیعت‌گردی به شکل‌های متفاوتی انجام می‌شود؛ مثلا برخی افراد به کویرگردی یا قرار گرفتن در نزدیکی دشت‌ها و آبشارها علاقه‌مند هستند، برخی دیگر کاوش در تنگه‌‌ها، غارها و جزیره‌های مختلف را در اولویت قرار می‌دهند، گردش در جنگل، کوه و نزدیک دریا و ساحل نیز از دیگر انواع طبیعت‌گردی است. از جمله مقاصد طبیعت‌گردی داخلی موارد زیر را می‌توان نام برد.

استان اردبیل، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، لرستان، تهران، استان فارس، کردستان و... از دیگر مقاصد مناسب برای طبیعت‌گردی هستند که هر کدام زیبای و جذابیت خاص خود را دارند.

بهترین مقاصد خارجی برای طبیعت گردی

بی‌شک مقاصد خارجی زیادی برای طبیعت‌گردی وجود دارد، اما در این بین سعی‌ خواهیم کرد مقاصد خارجی را معرفی کنیم که در بین ایرانیان محبوبیت بیشتری دارند و نسبتا راحت‌‌تر می‌‌توان به آنها سفر کرد؛ اگر بخواهیم همه مقاصد خارجی مناسب طبیعت‌گردی را معرفی کنیم مطلب بسیار طولانی خواهد شد و خارج از حوصله خواهد بود.

در نهایت می‌توان گفت طبیعت‌گردی همان معجزه‌ای است که می‌تواند انرژی از دست رفته شما در اثر زندگی روزمره را با امید و انگیزه فراوان جایگزین کند. پس در اولین فرصت یک سفر به دل طبیعت را برای خود برنامه‌ریزی کنید.