تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3629733
شناسه : 3629733
تاریخ :
رونمایی از مستند شهید مولوی ریگی اقتصاد ایران: رئیس حوزه هنری سیستان و بلوچستان گفت: مستند عبدالواحد روایتی از زندگی و واقعه‌ شهادت مولوی شهید عبدالواحد ریگی، در شهرستان خاش رونمایی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مصطفی سیاسر امروز در حاشیه سالگرد شهادت مولوی ریگی اظهار کرد: مستند "عبدالواحد" روایتی از زندگی و واقعه‌ شهادت مولوی شهید عبدالواحد ریگی، امروز در مراسم گرامیداشت نخستین سالروز شهادت این مولوی والا مقام در شهرستان خاش رو نمایی شد. 

رئیس حوزه هنری سیستان و بلوچستان افزود: ساخت این مستند سال گذشته توسط حوزه هنری استان سیستان و بلوچستان، به تهیه کنندگی مرتضی خسروی و کارگردانی سعید فوداجی انجام شد و پس از طی مرحله‌ی تدوین و نهایی سازی به مناسبت نخستین سالروز شهادت مولوی عبدالواحد ریگی رونمایی شد.

وی بیان کرد: در این مستند تلاش شده است تا با به تصویر کشیدن چهره‌ی جهادی و انقلابی مولوی شهید ریگی و همچنین خصوصیات اخلاقی ایشان از زبان معتمدین، شاگردان و خانواده، عموم جامعه را بیشتر با شخصیت ایشان آشنا کرد. 

سیاسر گفت: این مستند برای نخستین بار در حاشیه مراسم گرامیداشت نخستین سالروز شهادت مولوی عبدالواحد ریگی برای حاضرین به نمایش گذاشته شد و برای آحاد جامعه نیز روز سه شنبه ۲۱ آذر ساعت ۲۰:۱۵  از طریق شبکه یک سیما به روی آنتن خواهد رفت. 

پایان پیام/3139