ایران و روسیه در حال کار مشترک برای همکاری درازمدت در حوزه تجارت تلویزیون و فیلمسازی هستند. این همکاری شامل پخش محتوای تلویزیونی ایران در شبکههای تلویزیونی و سکوهای دیجیتال و همچنین فرصتهای تولید مشترک است.
در این جلسه، نمایندگان شبکههای تلویزیونی، سکوهای دیجیتال، توزیعکنندگان آثار رسانهای و تهیهکنندگان و همچنین خبرنگاران حضور خواهند داشت.
بازار محتوای مسکو دریچهای برای دسترسی به بازار رسانهای روسیه، قفقاز و همه کشورهای روس زبان محسوب میشود و بنا به اعلام برگزار کنندگان این بازار، بیش از 1000 مسئول ارشد اجرایی حوزه تجارت رسانهای از بیش از 40 کشور در آن حضور خواهند داشت.