تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3614544
شناسه : 3614544
تاریخ :
تفاهمنامه همکاری ذوب آهن با انجمن سازه های فولادی اقتصاد ایران: شرکت ذوب آهن و انجمن سازه های فولادی، تفاهم نامه همکاری های علمی، پژوهشی و آموزشی، امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، مراسم امضای تفاهم نامه همکاری های علمی، پژوهشی و آموزشی بین شرکت ذوب آهن و انجمن سازه های فولادی در حاشیه سیزدهمین کنگره بین المللی عمران با حضور مهدی کوهی مدیر عامل ذوب آهن و سیامک ایپکچی رئیس انجمن در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن در خصوص این تفاهم نامه گفت : با توجه به افزایش حجم پروژه های ساخت و ساز این امر ضرورت دارد پروژه ها از حالت سنتی به روش های نوین ساخت و ساز صنعتی و انبوه سازی هدایت شود. مهمترین مزایای ساخت و سازهای صنعتی عواملی همچون سبک سازی مقاوم سازی، صرفه جویی در مصالح مصرفی و افزایش دوام و طول عمر ساختمان و نظارت دقیق بر اجرامی باشد.

وی افزود: این شرکت با ۵۲ سال سابقه در تولید مقاطع ساختمانی و صنعتی ، نقش مهمی در توسعه صنعت ساختمان دارد و با تولید انوع تیرآهن های بال پهن می تواند نقش موثرتری نیز ایفا کند. امید است از طریق همکاری با انجمن سازهای فولادی بتوان در این راستا گام های موثری برداشت.

سیامک ایپکچی رئیس انجمن سازه های فولادی نیز در این خصوص گفت: تفاهم نامه با ذوب آهن به منظور گسترش همکاری ها و تعاملات سازمانی اثر بخش در خصوص موضوعات آموزشی و پژوهشی در بخش مسکن به ویژه تحقق اهداف کلان در طرح نهضت ملی مسکن و نوآوری و تحول همه جانبه در سازه های فولادی است.

وی افزود: در این راستا و با هدف اصلاح الگوی مصرف محصولات فولادی با معرفی تیرآهن های بال پهن، همکاری ها و تعاملات ذوب آهن به عنوان بزرگترین تولید کننده و پیشرو در توسعه صنعت ساختمان با انجمن سازه های فولادی انجام می شود.