تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد
لینک : econews.ir/5x3613771
شناسه : 3613771
تاریخ :
کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد: ارزندگی بازار از نظر بنیادی و قیمت سهام اقتصاد ایران: کارشناس بازار سرمایه گفت: هر زمان که حجم معاملات افزایش یابد، بازار سرمایه دوباه می‌تواند یک روند صعودی ملایم را آغاز کند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، احمد کنار  در خصوص وضع بازار سرمایه اظهار کرد: هفته گذشته اکثر سهام با کاهش ۵ الی ۸ درصدی مواجه بودند که در دو روز ابتدایی این هفته، شرایط مقداری بهتر شد و قیمت‌ها به تعادل رسیدند.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه بیان کرد: بازار سرمایه روز گذشته شرایط خوبی داشت و اکثر سهام و صنایع در محدوده‌ی مثبت معامله شدند.

کنار در خصوص عوامل موثر بر روند بازار سرمایه گفت: روز گذشته برخی اخبار بر روند بازار سرمایه تاثیرگذار بود. یکی تزریق هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های تثبیت و توسعه بازار که این میتواند تقاضا را در بازار سهام افزایش دهد.

او در ادامه افزود: همچنین یک خبری در میانه بازار در خصوص احتمال حذف قیمت گذاری دستوری از صنعت خودرو منتشر شد. این اخبار سبب شکل گیری روندی مثبت در بازار سرمایه شد.

کنار در پایان بیان کرد: به طور کلی بازار از نظر بنیادی و قیمت سهام، شرایط ارزنده‌ای دارد، ولی حجم معاملات به نسبت پایین است و خریداران به علت یکسری از ریسک‌هایی که با بازار سرمایه مرتبط است، فعلا دست نگهداشتند تا شرایط یک مقدار مشخص‌تر شود.