تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3613566
شناسه : 3613566
تاریخ :
اجرای ۶۰۰۰ پروژه مسئولیت‌ اجتماعی در مناطق محروم اقتصاد ایران: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی ۶۰۰۰ پروژه به ارزش ۱۷ هزار میلیارد تومان در هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران تصویب شده که ۲۰۰۰ پروژه تکمیل شده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  محسن خجسته‌مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه طرح پویش اهدای بسته‌های آموزشی به دانش‌آموزان محروم مناطق نفت‌خیز و گازخیز کشور گفت: مسئولیت اجتماعی جزو الزامات توسعه اقتصادی است و ذیل پویش حمایت از مناطق محروم ۱۵۰ هزار بسته آموزشی به دانش‌آموزان اهدا می‌شود.

وی افزود: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی ۶۰۰۰ پروژه به ارزش ۱۷ هزار میلیارد تومان در هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران تصویب شده است که ۲۰۰۰ پروژه تکمیل شده و مابقی در دست اقدام است.

خجسته‌مهر گفت: ۶۲ درصد از پروژه‌های مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق محروم تعریف شده و ۸۲ درصد از پروژه‌ها مربوط به مناطق محروم ۱۰ استان نفت‌خیز و گازخیز است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: اعتبار مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه بسته‌های آموزشی در سال جاری دو برابر شده و از ۱۰ به ۲۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.