وی با اشاره به فضای رقابتی حاکم بر صنعت بانکداری، افزود: تمرکز شعب بانک سینا در شهر تهران در مقایسه با دیگر بانکها، محدود است و بر اساس رویکرد توسعهای این بانک، به دنبال افزایش شعب در محدودههای مورد نیاز مشتریان، هستیم. این موضوع در کنار توجه به توسعه بانکداری مجازی و پلتفرمی، به دسترسپذیری بیشتر خدمات بانک سینا منجر خواهد شد.
به گفته مروّج، بر اساس طرح راهبردی کسبو کار بانک سینا، توسعه زیرساختهای این بانک در راستای ارائه خدمات مطلوب در حوزههای بانکداری اختصاصی و تجاری است و انتظار میرود بر اساس محاسبات و پیشبینیها، افتتاح شعب جدید بانک سینا موجب افزایش سهم بازار این بانک شود.
قائممقام مدیرعامل در این مراسم به اهمیت توجه به مشتریمداری و تکریم ارباب رجوع به عنوان عامل مهم موفقیت شعبه در عملکردها و نیز توجه به نظرات و دیدگاههای آنان تأکید کرد.
گفتنی است در این مراسم اعضای هیأت عامل و مدیر منطقه غرب تهران بانک سینا، کسبه و فعالان اقتصادی منطقه و جمعی از کارکنان این بانک حضور داشتند.