تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3612396
شناسه : 3612396
تاریخ :
رئیس جمهور عنوان کرد: تلاش دولت برای جبران عقب ماندگی‌های فارس اقتصاد ایران: رئیس جمهور گفت: دولت با بهره گیری از ظرفیت‌های فارس در بخش‌های مختلف، تلاش می‌کند مشکلات این استان برطرف و عقب ماندگی‌ها جبران شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، رئیس جمهور با استقبال آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، ایمانیه استاندار فارس و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان صبح پنج شنبه وارد فرودگاه شهید آیت اله شهید دستغیب شیراز شد.

رئیس جمهور در بدو ورود به شیراز گفت: در سفر نخست دولت سیزدهم به استان فارس و شهر شیراز به سبب شیوع کرونا، دیدار‌های مردمی آنچنان که باید میسر نشد و در این سفر شرایط متفاوت شده و امکان حضور در میان قشر‌های مختلف و سرکشی به طرح‌هایی که در دور اول سفر تصویب شده و اطلاع از میزان پیشرفت طرح‌ها فراهم شده است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: برخی طرح‌هایی که در دور اول سفر، تصویب شد پیشرفت‌های خوبی داشته است و برخی طرح‌ها نیز در دست انجام است که با جدیت دنبال می‌شود و قصد داریم به بخش‌های مختلف سرکشی کنیم.

او استان فارس را دیار علم، فرهنگ، ادب و هنر و دارالعلم و نیز قطب سلامت، گردشگری، کشاورزی و قطب معدن نامید و تصریح کرد: در استان فارس با این ظرفیت‌ها می‌توان کار‌های بسیاری انجام داد و دولت تلاش کرده است که مشکلات این استان برطرف و عقب ماندگی‌ها جبران شود.

رئیس جمهور، با ادای احترام به شهدای عالیقدر، مفاخر، جانبازان و ایثارگران استان فارس اظهار امیدواری کرد بتوان در دو روز سفر هیات دولت به فارس، با برنامه‌هایی که در نظر گرفته شده است به مشکلات استان فارس رسیدگی کرد.