تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3611973
شناسه : 3611973
تاریخ :
۱۰۳۸ دستگاه خودروهای متروکه و سواری اموال تملیکی به فروش می‌رسد اقتصاد ایران: عصر خودرو- معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از عرضه یک‌هزار و ۳۸ دستگاه خودرو در مزایده‌های این سازمان از ۲۰ تا ۲۹ مهرماه خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سعید غلامی باغی اظهار داشت: از این تعداد، 580 دستگاه خودروی سواری و 458 دستگاه خودروی سنگین و دستگاه ماشین‌آلات راه‌سازی است که در 2 مزایده به صورت جداگانه به فروش می رسد.

وی افزود: 2 مزایده با شماره 580 و 581 از 20 تا 29 مهرماه فراخوان می شود که در آن خودروهای سواری، سنگین و ماشین آلات راه‌سازی به مزایده می رسد.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به مزایده شماره 580، گفت: این مزایده به خودروها در انبارهای استان هرمزگان اختصاص دارد که شامل خودروهای سواری، خودروهای سنگین و ماشین‌آلات راه‌سازی است.

وی ادامه‌داد: متقاضیان برای شرکت در این مزایده می‌توانند از 20 تا 25 مهرماه در استان هرمزگان از کالاها بازدید و پیشنهادات خود را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت کنند. این پیشنهادات 30 مهرماه رمزگشایی و نتایج به برندگان مزایده اعلام می‌شود.

 

غلامی به مزایده‌ای خاصِ خودروهای متروکه با شماره 581 اشاره کرد و گفت: این مزایده مختص به وسایل نقلیه در همه استان های سراسر کشور است. این مزایده در راستای اجرای بند 5 تغییرات متفرقه قانون بودجه 1402 خودروهای سواری و سنگین و ماشین‌آلات راه‌سازی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان‌کرد: شرکت کنندگان می‌توانند از 24 تا 29 مهرماه اقدام به ثبت قیمت پیشنهادی کنند، این پیشنهادات سوم آبان ماه رمزگشایی و برندگان مزایده اعلام می‌شوند.

این مسوول با بیان اینکه امکان تهاتر دین و طلب با صاحبان کالای متروکه وجود ندارد، گفت: همه برندگان مزایده ها (اعم از صاحبان کالا و سایر) مکلف به پرداخت کل مبلغ پیشنهادی و سایر وجوه قانونی مربوط هستند.

وی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مزایده به سامانه مزایده‌های الکترونیکی از طریق سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس https://www.setadiran.ir/setad/cms مراجعه و اقدام به دریافت توکن امضای الکترونیکی کنند.