تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اخبارشرکت ها
لینک : econews.ir/5x3611773
شناسه : 3611773
تاریخ :
با سرویس جدید فلای تودی، بلیط هواپیما را ارزانتر بخرید اقتصاد ایران: سفر می‌تواند لذتبخش‌ترین تجربه در زندگی باشد که هیچگاه تکراری نمی‌شود. سفر چه خارجی باشد و چه داخلی، مجموعه‌ای از هزینه‌ها و البته منافع را با خود به همراه دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اخبار شرکتها- برای بدست آوردن شادی و انگیزه در زندگی و کشف ناشناخته‌ها، سفر بهترین وسیله است اما نمی‌توان از هزینه‌ها و مخارج آن چشم‌پوشی کرد. برای شما که اهل سفر هستید و می‌خواهید هزینه‌های آن تا حد امکان پایین باشد، سرویس جدید فلای تودی بهترین راه حل است. در ادامه توضیح خواهیم داد که چگونه با این سرویس، بلیط هواپیما را با ارزانترین قیمت خریداری کنید.

چالش ها در خرید بلیط هواپیما

پیش از هر چیز بیایید بررسی کنیم که اگر بخواهیم بلیط هواپیما داخلی یا خارجی را ارزان بخریم، چه باید بکنیم و چه چالش‌هایی پیش رو داریم. طبیعتا اولین اقدام، جستجو در اینترنت است. با یک بررسی در اینترنت خواهید دید که سایت‌ها و پلتفرم‌های متعددی به فروش بلیط هواپیما می‌پردازند. البته با توجه به اینکه اکنون همه فعالیت‌ها و خریدها اینترنتی و آنلاین شده است، این موضوع نیز دور از ذهن نیست که رزرو بلیط هواپیما هم اینترنتی انجام گیرد.

با این حال، اولین چالش انتخاب سایت و پلتفرم معتبر و مناسب است. جایی که بتوانید هم به راحتی بلیط هواپیما مناسب پیدا کنید، هم قیمت‌ها به صرفه باشند و هم خرید بی‌دغدغه داشته باشید.

چالش دیگر، پاسخگو بودن فروشنده چه قبل و حین خرید و چه پس از آن است. بسیاری از افراد ممکن است با سوالات و مشکلات متفاوتی در زمان خرید بلیط هواپیما مواجه شوند یا اینکه پس از خرید، هنگام مراجعه به فرودگاه و استفاده از بلیط یا در صورت کنسلی پرواز، نیاز به کمک داشته باشند. در چنین شرایطی پلتفرمی که پشتیبانی مطمئن و دائمی داشته باشد تا سوالات و مشکلات را در اسرع وقت برطرف کند، می‌تواند بهترین گزینه باشد.

با توجه به همه این چالش‌ها، ما فلای تودی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. پلتفرمی با سالها تجربه و اعتبار در صنعت گردشگری که ابزارها و سرویس‌های متنوع و به روز برای خرید آسانتر بلیط هواپیما ارزان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

راهکار جدید فلای تودی برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما

شرکت فلای تودی در راستای ارائه خدمات سفر ، ابزارها و تکنولوژی روز دنیا را به کار می‌گیرد که هم کاربری آسان داشته باشند و هم سفر ارزان را بیش از قبل امکانپذیر سازد. «کِی‌کُجا» محصول جدید فلای تودی است که برای اولین بار در ایران به کار گرفته شده است تا با فناوری نوین خود شما را متعجب سازد. اما کی کجا چطور عمل می‌کند؟

فرض کنید قصد یک سفر خارجی را دارید اما اصلی‌ترین و مهمترین دغدغه برای شما پیدا کردن ارزانترین بلیط هواپیما است. ترجیح می‌دهید کسی به شما بگوید اگر در فلان زمان بلیط هواپیما خارجی برای مقصد موردنظرتان را خریداری کنید، ارزانتر از هر زمان دیگری است. ترجیح می‌دهید زمان سفر خود را برای موقعی که بلیط ارزانتر است، برنامه‌ریزی کنید.

"کِی‌کُجا»، دقیقا به شما خواهد گفت، کی و کجا بلیط هواپیما ارزانتر است. کافی است وارد سایت فلای تودی شوید، گزینه کی کجا را انتخاب کرده و مبدا خود را مشخص کنید. به این ترتیب، ارزانترین بلیط هواپیما داخلی و خارجی در بازه‌های زمانی مختلف به شما نمایش داده می‌شود. اما این پایان ماجرا نیست بلکه در همان لحظه می‌توانید خرید بلیط هواپیما خارجی را انجام دهید، پیش از آنکه قیمت‌ها تغییر کنند.

از طرف دیگر، برای کسانی که حتی مقصد مشخصی هم در ذهن ندارند، این محصول کارآمد است. تصور کنید به دنبال سفر ارزان هستید، اما ترجیح می‌دهید کسی به شما مقصد پیشنهاد بدهد تا از میان مقاصد مختلف که ارزانترین بلیط هواپیما را دارند، یکی را انتخاب کنید.

در «کی‌کجا»، می‌توانید تنها مبدا و زمان سفر را مشخص کرده، حتی می‌توانید فقط مبدا را مشخص کنید تا انواع بلیط ارزان هواپیما برای مقاصد مختلف داخلی و خارجی در زمان‌های مختلف به شما پیشنهاد داده شود. بقیه مراحل هم بسیار ساده است. پس از آنکه بلیط دلخواه خود را پیدا کردید، روی آن کلیک می‌کنید، اطلاعات مختلف شامل زمان رفت و برگشت، ایرلاین، قیمت بلیط هواپیما و ... را مطالعه کرده و خرید خود را انجام می‌دهید.

خرید بلیط هواپیما به سادگی چند کلیک

اگر پیش از این از سایت یا اپلیکیشن فلای تودی استفاده کرده باشید، می‌دانید که از زمان انتخاب بلیط تا زمانی که بلیط هواپیما به دستتان برسد، مراحل آسانی پیش رو دارید و همه فرآیند ظرف چند دقیقه صورت خواهد گرفت. خرید بلیط هواپیما در فلای تودی به صورت کاملا اینترنتی است، پرداخت با کارت‌های عضو شتاب انجام می‌شود و در نهایت بلیط هواپیما به صورت پیامک یا ایمیل برایتان ارسال خواهد شد. همه مراحل بدون نیاز به مراجعه حضوری به آژانس یا شرکت فلای تودی صورت می‌گیرد.

حتی جالب است بدانید برای کسانی که قصد سفر خارجی دارند، فلای تودی خدمات مربوط به دریافت ویزا را نیز انجام می‌دهد. کافی است با بخش مربوطه ویزا در فلای تودی تماس بگیرید تا راهنمایی‌ها و اقدامات لازم جهت صدور ویزا انجام شود.

فلای تودی همه آنچه برای سفر لازم دارید، در اختیارتان قرار می‌دهد، علاوه بر بلیط هواپیما و ویزا، می‌‎توانید خرید بیمه مسافرتی و رزرو هتل خود را نیز در همین سایت انجام دهید. با کمک فیلترها و ابزارهایی که این پلتفرم در اختیارتان قرار می‌دهد، به راحتی می‌توانید ارزانترین هتل را در مقصد موردنظرتان پیدا کرده و رزرو کنید.

پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی حتی در ایام تعطیل همراه شماست تا مشکلات و سوالات احتمالی تان را برطرف کند و سفری راحت برایتان رقم بزند.