تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3609415
شناسه : 3609415
تاریخ :
نایب قهرمان ژیمناستیک بازی‌های آسیایی: خوشحالم که توانستم پرچم کشورم را بالا ببرم+فیلم اقتصاد ایران: نایب قهرمان رقابت‌های ژیمناستیک آسیا «هانگژو» گفت: برای تمرین سالن نداشتم و با سختی‌های فراوان تلاش کردم تا به این جایگاه برسم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، مهدی الفتی در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان  اظهار کرد: مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و رقابای چینی و ژاپنی من همه دارای مدال‌های المپیک بودند.

وی ادامه داد: مسابقات خیلی خوب بود و خوشحالم که توانستم پس از ۸۰ سال طلسم مدال‌آوری ژیمناستیک کشور را بشکنم.

ملی‌پوش ژیمناستیک کشورمان تاکید کرد: تنها ورزشکاری هستم که سالنی برای تمرین کردن نداشتم، برای تمرین کردن به شهرهای دیگر می‌رفتم و هفت سال تلاش کردم تا بتوانم به این جایگاه برسم.


الفتی بیان کرد: سال‌های سختی را در گرگان گذراندم و خیلی سختی کشیدم چون حرکات من خیلی سخت و بروز است فکرش را نمی‌کردم که بتوانم مدال بیاوردم اما تمام تلاشم را انجام دادم و خوشحالم که توانستم پرچم کشورم را بالا ببرم.

وی متذکر شد: مادرم در طول این سال‌ها برایم خیلی زحمت کشید و دستش را می‌بوسم و امیدوارم بتوانم همیشه برای کشورم افتخار آفرین باشم.

به گزارش فارس، «مهدی الفتی» ژیمناست ۲۲ ساله گلستانی موفق شد در مسابقات قهرمانی آسیا در هانگژو چین در ماده پرش خرک با کسب ۱۴/۷۸۳ به مدال نقره برسد.

الفتی با کسب این مدال، برای نخستین بار کسب مدال را در رشته ژیمناستیک برای ایران به ثبت رساند.