به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در جریان رویداد برند کارفرمایی با حمایت بانک تجارت برگزار شد با اشاره به اهمیت برند کارفرمایی در موفقیت سازمان گفت: کارفرمایی مطلوب موجب افزایش اعتبار و ارزندگی و بهبود تصویر ذهنی کارکنان، مشتریان و عموم مردم از مجموعه است و برند شدن در این عرصه میتواند هزینههای یک سازمان را کاهش و سطح تعامل با نیروهای ارزنده را افزایش دهد و انگیزه بیشتری را در شرکای سازمانی ایجاد کند.
مدیرعامل بانک تجارت از حمایتهای مالی و اعتباری این بانک از نیروهای انسانی شرکای تجاری خود بهمنظور ارتقای انگیزه و بهبود معیشت آنها خبر داد و گفت: رویکرد اصلی بانک تجارت از سال ۱۴۰۰ مشارکت بلندمدت با صاحبان کسبوکارهای مختلف بوده، اما از سال ۱۴۰۱، ضمن تداوم و تحکیم این مزیت رقابتی، به حوزه ارائه خدمات به اشخاص حقیقی و مشتریان خرد توجه و تمرکز بیشتری شد و برای نیل به این هدف اصلاحاتی نیز در ساختار سازمانی بانک صورت گرفت.
اخلاقی در خاتمه اظهار داشت: بانک تجارت در تلاش است با کمک به راهبران سازمانها و کسبوکارها در جهت افزایش انگیزه نیروهای انسانی و بهبود معیشت آنها و تأثیر خرد و کلان این اقدامات بر بهبود وضعیت روحی، روانی و اقتصادی نیروهای انسانی نقش آفرینی کند.
رویداد برند کارفرمایی توسط کارخانه نوآوری رسانه راهکار و با حمایت بانک تجارت باهدف بررسی چالشها، الزامات و فرصتهای سازمانها برای ساخت، تقویت و حفظ برند کارفرمایی، انتقال تجربه و واکاوی مفاهیم کاربردی و کلیدی در این زمینه و تجلیل از مدیران پیشکسوت و تأثیرگذار کسبوکاری کشور در حوزه منابع انسانی و فرهنگ سازمانی برگزار شد.
شانزده سخنران از شرکتهای صاحب اعتبار در این رویداد به موضوعاتی نظیر؛ راهکارهای جذب و نگهداشت منابع انسانی و نقش روابطعمومی در توسعه برند کارفرمایی؛ چالشهای جذب نیروی انسانی متخصص در کسبوکارهای خارج از تهران؛ تجربه افراد و نقش آن در برند کارفرمایی پرداختند.