تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اخبارشرکت ها
لینک : econews.ir/5x3592304
شناسه : 3592304
تاریخ :
نکات لازم برای ست کردن چند انگشت کنار هم اقتصاد ایران: استفاده هم زمان از چند انگشتر اولین بار توسط سلبریتی‌ها بر روی فرش قرمز شروع شد و در مدت زمان کوتاهی مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اخبار شرکت ها-  در دنیای مد و فشن اصولا شاهد سبک‌های مختلفی از ست کردن انگشترها و دستبندها با هم هستیم. لایه بندی و ست کردن اکسسوری‌ها فقط مختص لباس‌ها نیستند، بلکه باید توجه به اکسسوری‌های دیگر مانند انگشترها و دستبندها و سایر زیورآلات را هم مد نظر قرار داد، تا از نتیجه نهایی لذت برد. احتمالا شما هم به این موضوع فکر کرده‌اید که چطور می‌توان چند انگشتر طلا را بدون افراط و تفریط درکنار هم قرار داد، طوری که ظاهر زیبایی داشته باشند و شلوغ و بی‌نظم جلوه نکنند. در این مطلب به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

اصول ست‌کردن انگشترهای مختلف کنار هم

یکی از راه‌های متفاوت بودن، استفاده از طلا و زیورآلات به صورت چند لایه و چندتایی در کنار هم است. ست کردن انگشترها در کنار هم این مزیت را دارند که شما می‌توانید به انگشتر طلا زنانه ظریف و معمولی خود جلوه و روحی تازه ببخشید، حتی می‌توانید هر بار انگشترهای متنوعی را با هم ست کنید و ترکیبی زیبا از انگشترهای خود بسازید. بنابراین برای این که بدانید بهترین روش برای ست کردن چند انگشتر در کنار هم چیست؟ باید یکسری اصول و قواعد را بدانید تا به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

اصل سادگی را رعایت کنید

یک قاعده کلی وجود دارد و آن این است که زیبایی در سادگی است، همیشه اغلب مردم تصور می‌کنند، هرچه از طلا و جواهرات کمتر و ظریف‌تر استفاده کنند، شیک‌تر و اصیل‌تر خواهند بود. این طرز فکر به طور خارق العاده‌ای درست است، اما باید این موضوع را هم در نظر بگیرید که استفاده هم‌زمان از چندین انگشتر بدون نگین طلا، منافاتی با حفظ سادگی و آراستگی ندارد، در نتیجه اگر در هنگام ست کردن انگشترها دقت کنید که تمام انگشترها ساده و بدون نگین باشد، هم اصول را رعایت کرده‌اید، هم یک ایده جدید را به وجود آورده‌اید.

هارمونی رنگ انگشترها را در نظر بگیرید

اگر به انگشتر‌های رنگی علاقه دارید، بهتر است، به سراغ مدل‌هایی بروید که سنگ‌های رنگی دارند، رنگ انگشتر و سبک سنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید، باید با هم همخوانی داشته باشند، تم‌های مختلف یک رنگ جلوه و زیبایی بیشتری را در کنار هم ایجاد می‌کنند.

از ترکیب جنس‌های مختلف نترسید

ست شدن طلای رزگلد با طلای زرد کاملا قابل قبول است، از ترکیب رنگ‌های مختلف با هم نترسید، در واقع، بسیاری از افراد از پوشیدن حلقه نامزدی یا انگشترازدواج، وقتی از دو جنس مختلف باشند، هم بسیار استقبال می‌کنند و ظاهر بی‌نظیرو متفاوت را ترجیح می‌دهند.

چند انگشتر را باید در کنار هم قرار داد

چیدمان انگشترها و تعداد آن‌ها کاملا سلیقه‌ای است، در واقع این راهی برای بیان سبک و تیپ شخصیتی شما محسوب می‌شود. این که بسیاری از زنان از چیدمان چندین انگشتر استقبال می‌کنند، به این دلیل است که به جز حلقه ازدواج، لحظات بسیار رومانتیک دیگری هم وجود دارد که خانم‌ها در آن زمان‌ها هدیه‌ای مانند یک انگشتر نگین‌دار طلا را دریافت کرده‌اند و ترجیح می‌دهند همانند حلقه نامزدی‌شان، این انگشتر را نیز در دست داشته باشند، در نتیجه به راحتی می‌توانند از پوشیدن این انگشتر‌ها که هر کدام یادآور یک خاطره دل‌انگیز و زیبا هستند، لذت ببرند.

از تغییرات جسوارنه استقبال کنید

نکته حائز اهمیت در ست کردن چند لایه انگشتر در کنار هم این است که انگشترها بتوانند به تنهایی یا در کنار هم بدرخشند، در نتیجه رنگ و اندازه متفاوت آن‌ها از هم، می‌تواند یک ترفند خوب و جسورانه باشد. اگر دو تا رینگ ساده را با هم بپوشید ممکن است خیلی زیبا و متفاوت به نظر نرسند، اما اگر یگ انگشتر کارتیر پهن طلایی را با یک حلقه‌ی ظریف رزگلد ست کنید، نمای جالب‌تری پیدا خواهد کرد. تنوع رنگ و متریال می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش جذابیت انگشتر‌های شما ایجاد کند.

کلام آخر

شما وقتی تصمیم می‌گیرید که چند انگشتر را با هم استفاده کنید، در واقع به نوعی قصد دارید زیورآلات خود را به نمایش بگذارید، پس دودلی و ترس را کنار گذاشته و با خیال راحت، مدل‌های مختلف را با هم ست کنید و از ترکیب‌شان لذت ببرید، اما به این نکته توجه داشته باشید، شیک و متفاوت بودن با شلخته و بی‌نظم بودن فرق دارد، یعنی شما تنها نباید به انگشترهای خود دقت کنید، بلکه باید توجه به اکسسوری‌های دیگر را هم در نظر داشته باشید و به هماهنگی آن‌ها با سایر زیورآلات و لباس‌های‌تان هم دقت نمائید. حتی لاک ناخن شما نیز می‌تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد.