تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3575046
شناسه : 3575046
تاریخ :
باد شدیدی با سرعت ۸۳ کیلومتر در ساعت زابل را درنوردید اقتصاد ایران: مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید تا بیشینه ۸۳ کیلومتر امروز زابل را درنوردید و گردوغبار حاصل از آن شعاع دید افقی را در ایستگاه هواشناسی به ۲هزار متر کاهش داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از روابط عمومی هواشناسی استان سیستان و بلوچستان، محسن حیدری گفت: وزش باد شدید تا بیشینه ۸۳ کیلومتر در ساعت امروز ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ زابل را درنوردید و گردوغبار حاصل از آن شعاع دید افقی را در ایستگاه هواشناسی  به ۲هزار متر کاهش داد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در شهرستان زهک بیشینه سرعت باد به ۶۵ کیلومتر در ساعت رسید و دید افقی را در ایستگاه هواشناسی تا ۱۲۰۰ متر کاهش داد.

این مسئول بیان کرد: تا اوایل هفته آینده برای شمال استان وزش باد شدید و گردوخاک در نقاط مستعد طوفان گردو خاک پیش بینی می شود، طی این مدت در زاهدان و سایر نقاط نواحی مرکزی و غرب استان افزایش غبار و وزش باد و گردوخاک با شدت کمتر نسبت به شمال استان رخ خواهد داد.

حیدری گفت: در ترددهای جاده‌ای احتیاط شود و تردد غیرضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، در زمان غبار آلود شدن هوا خودداری شود.

پایان پیام/3139