تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3572389
شناسه : 3572389
تاریخ :
استاندار اردبیل: رضایت‌مندی مردم اولویت اقدامات مدیران باشد اقتصاد ایران: استاندار اردبیل با اشاره به اقدامات مهم در حوزه‌های زیرساختی آب، برق، راه، گاز و خدمات درمانی و تجهیز بیمارستان‌های استان طی نزدیک به ۲ سال گذشته، گفت: مدیران باید در راستای ایجاد رضایت‌مندی با ارائه خدمات صادقانه به مردم تلاش کنند و نتیجه این اقدامات را با همکاری رسانه‌ها به مردم اطلاع دهند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، سیدحامد عاملی صبح امروز در شورای اطلاع‌رسانی استان اردبیل با اشاره به عزم دولت سیزدهم در راستای ایجاد زیرساخت‌ها در استان، اظهار کرد: طی نزدیک به ۲ سال گذشته اقدامات مهمی در حوزه‌های زیرساختی آب، برق، راه، گاز و خدمات درمانی و تجهیز بیمارستان‌ها در استان اردبیل انجام گرفته که باید اطلاع‌رسانی شود.

وی افزود: احساس تعلق مدیران به دولت در عملکرد آنان و کسب رضایت‌مندی مردم مشخص می‌شود و ضعف عملکرد و عدم اطلاع‌رسانی اقدامات انجام‌گرفته از مدیران پذیرفتنی نخواهد بود.

استاندار اردبیل با تأکید بر ورود صداوسیما، رسانه دولت و رسانه‌های فعال به عرصه اطلاع‌رسانی، ادامه داد: مدیران باید در راستای ایجاد رضایت‌مندی با ارائه خدمات صادقانه به مردم تلاش کنند و نتیجه این اقدامات را با همکاری رسانه‌ها به مردم اطلاع دهند.

انجام اقدامات مهم در بخش‌های عمرانی و زیرساختی

عاملی با اشاره به اقدامات انجام‌گرفته در استان اردبیل طی ۲ سال اخیر، بیان کرد: اجرای پروژه‌های مسکن، راه، برق، گاز، فرودگاه، سرمایه‌گذاری و توسعه بخش کشاورزی از جمله اقداماتی است که در استان اردبیل آغاز و یا تکمیل شده و باید اطلاع‌رسانی شود.

وی تصریح کرد: با وجود افزایش هزینه‌ها، اقدامات مهمی در بخش‌های عمرانی و زیرساختی انجام گرفته که لازم است اقدامات و خدمات انجام‌یافته در حوزه‌های مختلف به مردم اطلاع‌رسانی شود.

استاندار اردبیل گفت: تخصیص اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان اردبیل و اجرا و تکمیل پروژه‌های مختلف و بهره‌برداری از آن‌ها در نقاط مختلف استان، از دیگر موضوعاتی است که باید به مردم اطلاع‌رسانی شود.

خدمات را صادقانه به مردم گزارش دهید

عاملی با بیان اینکه مدیران باید در ارتباط تنگاتنگ با روابط عمومی، صداوسیما و رسانه‌های فعال و فضای مجازی اقدامات انجام‌گرفته دولت را به مردم انتقال دهند، افزود: در این راستا ارزیابی‌ها و ارزشیابی‌های لازم از اقدامات مدیران در خصوص اطلاع‌رسانی خدمات صادقانه به مردم انجام می‌شود.

وی بیان کرد: مدیران در صورت احراز ناکارآمدی فعالان روابط عمومی دستگاه مربوط نسبت به انتخاب افراد موثر، اقدام کرده و حوزه اطلاع‌رسانی دستگاه خود را فعال کنند.