تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3554584
شناسه : 3554584
تاریخ :
دستور ویژه رئیس جمهور برای ایمن سازی جاده چالوس اقتصاد ایران: چالوس- فرماندار چالوس از دستور ویژه رئیس جمهور به وزارت راه و شهرسازی برای ایمن سازی جاده چالوس خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

علی قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افتتاح یک لاین از فاز دوم آزادراه تهران شمال گفت: ایمن سازی جاده چالوس از ضروریات است و عملیات نصب گالری، فنس‌های سویسی به موازات لق گیری ها در جلوگیری از ریزش سنگ‌ها در جاده فعلی و پرتردد جاده چالوس در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان این که لق گیری ها در نقاط حادثه خیز، مُسَکن و اثر کوتاه مدت دارد و با هر بارندگی خاک‌های بالادست سست و سنگ‌ها مجدداً ریزش می‌کنند، افزود: ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده چالوس در حوزه استحفاظی مازندران و شهرستان چالوس را به وزارت راه و شهرسازی اعلام کردیم.

قاسمی ادامه داد: اهمیت و ارزش جاده فعلی چالوس با تکمیل کامل آزاد راه تهران- شمال کاسته نخواهد شدو ایمن سازی این جاده همواره در دستور کار باشد زیرا جاده فعلی چالوس مسیر دسترسی به روستاهای ییلاقی شهرستان چالوس و از جاده‌های زیبا و دیدنی جهانی است.

فرماندار چالوس از دستور ریاست جمهور به وزارت راه و شهرسازی برای ایمن سازی جاده چالوس خبر داد و گفت: طبق فرمایش رئیس جمهور، ایمن سازی جاده چالوس با جدیت از سوی وزارت راه وشهرسازی دنبال و انجام شود زیرامردم باید در تردد در جاده چالوس امنیت داشته باشند و نگران ریزش سنگ نباشند.

وی تصریح کرد: همچنین وزیر راه و شهرسازی نیز در این دیدار بر ایمن سازی جاده تاکید کرد و گفت: بعد از اتفاقات اخیر چند مورد لق گیری انجام شد و تا پایان سال هم نصب گالری در چندین نقطه حادثه خیز در جاده چالوس انجام خواهد شد و در ایمن سازی جاده چالوس محدودیت اعتباری نداریم.