تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3548221
شناسه : 3548221
تاریخ :
لیست قیمت به روز شده دستگاه لیزر تیتانیوم اقتصاد ایران: قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم و بررسی آن از مهم‌ترین کارهایی است که متقاضیان خرید این دستگاه انجام می‌دهند. در این زمینه باید گفت قیمت دستگاه با توجه به ویژگی‌هایی مانند توان و تعداد طول موج آن متفاوت است. ضمن اینکه انتخاب فروشگاه نیز تاثیر زیادی در نرخ نهایی محصول دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به‌طور کلی باید گفت دستگاه لیزر تیتانیوم در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود تا افراد در سراسر جهان با توجه به بودجه یا نیاز کلینیک خود بتوانند مناسب‌ترین مدل را بخرند. البته پیش‌از بررسی قیمت، آشنایی با ویژگی‌های این محصول ضروری است تا خرید با اطمینان بیشتری انجام شود. در ادامه این موارد به‌طور کامل بررسی خواهند شد.

آشنایی با دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم تاثیر زیادی درکاهش هزینه‌های راه‌اندازی کلینیک زیبایی دارد، اما در عین حال کیفیتی عالی ارائه میدهد. به‌طور کلی تجهیزات کلینیک زیبایی از قیمت بالایی برخوردار هستند اما اگر در بهترین کیفیت خریداری شوند، خیلی زود منجر به بازگشت سرمایه اولیه خواهند شد.

به همین دلیل همواره توصیه می‌شود در خرید تجهیزات کلینیک زیبایی، به ویژگی آن‌ها و عملکردی که دارند توجه شود. دستگاه لیزر تیتانیوم نیز از این قاعده مستثنی نیست. پس باید با ویژگی‌های کلی این دستگاه آشنا شد.

دستگاه لیزر تیتانیوم با بهره‌مندی از 3 یا 4 طول موج برای طیف‌های مختلف پوستی مناسب است. همچنین با استفاده از این دستگاه می‌توان موهای ضخیم تا نازک را ازبین‌برد. به همین دلیل با انتخاب دستگاه تیتانیوم می‌توان در خرید تجهیزات کلینیک زیبایی صرفه‌جویی کرد.

برخی افراد بر این باورند که قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم زیاد است درحالی‌که این دستگاه توانایی رفع موهای زائد از روی پوست‌های مختلف را دارد بدون اینکه عوارض خاصی به‌وجود بیاورد. پس دیگر نیازی به خرید چند دستگاه لیزر برای کلینیک زیبایی نیست. پس انتخاب آن در نهایت باعث کاهش هزینه‌های راه‌اندازی کلینیک زیبایی خواهد شد.

ویژگی دیگری که در دستگاه لیزر تیتانیوم با 4 طول موج دیده می‌شود روشن‌سازی پوست است. درصورتی‌که مدیر کلینیک نسبت به کسب رضایت از مشتریان حساسیت بالایی دارد، با خرید این نوع محصول می‌تواند موفقیت بیشتری به‌دست بیاورد.

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم بسته به قدرت خروجی و 3 یا 4 طول موج بودن آن میتواند متفاوت باشد. ازاین‌رو نمی‌توان انتظار قیمت یکسانی از این محصول در مدل‌های مختلف داشت. در واقع هرچه قدرت، توان و عملکرد دستگاه بهتر باشد، نرخ آن نیز بالاتر می‌رود.

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم به فروشگاهی که می‌خواهید محصول را از آن خریداری کنید نیز بستگی دارد. به‌طور کلی این محصول معمولا از قیمت 320میلیون تومان شروع می‌شود و تا 720میلیون تومان ادامه دارد. البته نوسان‌های ارز به‌طور مستقیم روی نرخ نهایی آن تاثیر می‌گذارد.

با توجه به بالا بودن قیمت این محصول در مدل‌های پیشرفته، فروشگاه نویان طب مانلی اقدام به عرضه آن به‌صورت اقساط کرده است. خرید اقساطی این محصول شرایطی آسان است که با استفاده از آن می‌توانید بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد را برای کلینیک خود تهیه کنید.

در ادامه جدولی وجود دارد که با مشاهده آن با نرخ‌های حدودی برای پیش‌پرداخت این محصول آشنا می‌شوید. درصورتی‌که بودجه کافی داشته باشید می‌توانید با پرداخت این مبالغ، دستگاه مورد نظر خود را به‌صورت اقساط تهیه کنید.

مدل دستگاه لیزر تیتانیوم

قیمت پیش‌پرداخت دستگاه

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 3 طول موج 1200 وات

150 میلیون

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 4 طول موج 1200 وات

200 میلیون

دستگاه لیزر تیتانیوم پرو 4 طول موج 1200 وات

300 میلیون

دستگاه لیزر تیتانیوم پرو 4 طول موج 1600 وات

350 میلیون

دستگاه لیزر تیتانیوم پرو 4 طول موج 2000 وات

400 میلیون

دستگاه لیزر تیتانیوم پرو 4 طول موج 2000 وات

400 میلیون

دستگاه لیزر دوهندپیس تیتانیوم پرو (لیزر+کیوسوئیچ) 1200 وات

400 میلیون

دستگاه لیزر تیتانیوم پرو 4 طول موج 2400 وات

450 میلیون

دستگاه لیزر دوهندپیس تیتانیوم پرو (لیزر+کیوسوئیچ) 1600 وات

450 میلیون

تمامی این قیمت‌ها به‌عنوان پیش‌پرداخت از شما دریافت می‌شوند و می‌توانید باقی‌مانده آن را به‌صورت اقساط در طول چند ماه بپردازید. ازاین‌رو لازم نیست دغدغه‌ای درخصوص بالابودن قیمت این دستگاه داشته باشید.

مزایای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم از نویان طب مانلی

خرید دستگاه لیزر باید از فروشگاهی انجام شود که تمام تجهیزات کلینیک زیبایی را به‌صورت اورجینال ارائه می‌دهد. این موضوع باعث افزایش اطمینان از خرید دستگاهی باکیفیت می‌شود.

زمانی که دستگاه لیزر تیتانیوم اصل باشد، عملکرد مطلوبی از خود نشان می‌دهد. ازاین‌رو افرادی که به کلینیک مراجعه می‌کنند در کوتاه‌ترین زمان نتیجه مطلوبی از قرارگیری تحت اشعه لیرز می‌بینند. این موضوع کسب رضایت کافی از مراجعه‌کنندگان را به‌همراه دارد.

مزیت دیگر انتخاب این فروشگاه، مناسب بودن قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم است. در واقع باید گفت این شرکت معتبر از برترین واردکنندگان تجهیزات پزشکی در کشور به‌شمار می‌آید. این موضوع حذف واسطه‌ها را به‌دنبال دارد. پس مناسب بودن هزینه تعیین‌شده در نویان طب مانلی، کاملا طبیعی است.

دیگر دلیلی که انتخاب این مجموعه معتبر را ضروری می‌کند شرایط ویژه‌ای بوده که برای خریداران در نظر گرفته است. در واقع با وجود فروش اقساطی دیگر لازم نیست خیلی نگران بالا بودن قیمت مدل‌های پیشر فته باشید. بلکه تنها باید محصولی بخرید که امکان کسب رضایت از مراجعه‌کنندگان در کوتاه‌ترین زمان را فراهم می‌کند.

به‌طور کلی باید گفت نویان طب مانلی با دریافت پیش‌پرداخت، محصول مورد نظر را برای شما ارسال می‌کند. در طول این مدت می‌توانید زیباجویان بسیاری که مایل به حذف موهای زائد خود هستند جذب کنید و با درآمد به‌دست آمده، اقساط باقی‌مانده را بپردازید.

با انتخاب این مجموعه به طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های لیزر تیتانیوم دسترسی پیدا می‌کنید و دست بازتری در انتخاب محصولی متناسب با کلینیک خود دارید. کیفیت بالای محصولات این مجموعه، به کسب رضایت بیشتر از مراجعه‌کنندگان و بازگشت سرمایه اولیه در کوتاه‌ترین زمان منجر می‌شود.

همچنین نویان طب مانلی امکان ارائه مدرک لیزر معتبر با همکاری انرژی اتمی را به صورت ماهانه برای متقاضیان آن در نظر گرفته است.

جمع‌بندی

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم به مدل این محصول، قدرتی که دارد و همچنین تعداد طول موج آن وابسته است. ضمن اینکه انتخاب فروشگاه به‌طور مستقیم در نرخ محصول تاثیر می‌گذارد. ازاین‌رو بهتر است واردکننده‌های معتبر را بشناسید و خرید خود را بدون واسطه از آن‌ها انجام دهید.

شرکت نویان طب مانلی از معتبرترین واردکنندگان تجهیزات ‌پزشکی به‌شمار می‌آید که با فراهم کردن امکان‌ خرید اقساطی این دستگاه، شرایطی آسان برای شما ایجاد کرده است. با انتخاب این مجموعه دیگر لازم نیست نگران بالابودن قیمت یا نداشتن بودجه برای خرید نقد محصول باشید.

تماس مستقیم با مشاوران نویان طب مانلی: 09129096358

برای ورود به وبسایت نویان طب مانلی در گوگل اسم این سایت را سرچ کنید.