تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اخبارشرکت ها
لینک : econews.ir/5x3547530
شناسه : 3547530
تاریخ :
ایردراپ رایگان از کجا بگیریم؟ معرفی 3 سایت کاربردی اقتصاد ایران: در طی نیم‌دهه گذشته که صنعت ارزهای دیجیتال روزبه‌روز با محبوبیت بیشتری روبه‌رو می‌شود، اصطلاحات جدیدی هم به این حوزه وارد شده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اخبار شرکتها- یکی از این اصطلاحات که در عمق ماجرا جذابیت بسیار بالایی برای تریدرها و فعالان در حوزه ارز دیجیتال دارد، «ایردراپ» است. اولین بار در سال ۲۰۱۴ بود که پروژه Auroracoin به هر شهروند ایسلندی ۳۱.۸ توکن ارز AUR را در قالب ایردراپ رایگان اعطا کرد. هدف از این کار اطلاع‌رسانی درباره ارز دیجیتال ملی ایسلند بود که با موفقیت نیز روبه‌رو شد.

پس از آن، سایر پروژه‌های ارز دیجیتال برای ایجاد سروصدا و جلب‌توجه کاربران، از استراتژی ایردراپ بهره بردند؛ در این میان برخی از کاربران با توکن‌هایی که از طریق ایردراپ به دست آورده بودند، به سودهای کلان رسیدند. همین موضوع باعث شد تا همین امروز همه افراد به دنبال دریافت توکن‌های رایگان از پروژه‌های مختلف باشند. ما هم از این نیاز باخبر شدیم و در ادامه ۳ سایت ایردراپ برای دریافت توکن رایگان را به شما معرفی می‌کنیم. اگر می‌پرسید که چگونه ایردراپ بگیریم؟ تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

۱. سایت CoinMarketCap؛ بهترین سایت برای دریافت ایردراپ رایگان

تفاوتی ندارد چقدر سابقه فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال را داشته‌اید، مسلما نام CoinMarketCap را بارها شنیده‌اید یا از آن استفاده کرده‌اید. این سایت یکی از بهترین و محبوب‌ترین مراجع برای کسب اطلاعات درباره بازار کریپتوکارنسی است. در این سایت علاوه‌بر امکان بررسی قیمت ارزهای دیجیتال مختلف مانند ارز blur و سایر رمزارزهای پرطرفدار، امکان اعتبارسنجی پروژه‌های مختلف، عرضه در گردش و ارزش بازار وجود دارد.

همچنین، یکی از جذاب‌ترین امکانات این سایت محبوب امکان شرکت در پروژه‌های ایردراپ است. برای اطلاع از ایردراپ‌های در جریان (Ongoing Airdrops) و ایردراپ‌های آینده (Upcoming Airdrops) از طریق CoinMarketCap، باید به نشانی اینترنتی coinmarketcap.com/airdrop سر بزنید. در این صفحه لیست کاملی از پروژه‌های مختلف برای دریافت ایردراپ رایگان را مشاهده خواهید کرد. در این صفحه بخشی هم با عنوان Previous airdrops وجود دارد که ایردراپ‌های قبلی و تاریخ آن‌ها را نشان می‌دهد.    

۲. سایت Coin Airdrop؛ سایتی با اطلاعات جامع درباره پروژه‌های ایردراپ جدید

سایت Coin Airdrops، یکی از بهترین مراجع برای دریافت اطلاعات درباره پروژه‌های ایردراپ جدید است. با وارد شدن به این سایت در قسمت هدر، نام پروژه‌هایی که قصد ایردراپ دارند را مشاهده خواهید کرد. در ادامه نیز اطلاعات کاملی درباره هر کدام از پروژه‌ها، نحوه کارکرد ایردراپ و چگونگی دریافت آن‌ها همراه با اطلاعات جامع و به‌روز دیگر را مشاهده خواهید کرد. این سایت رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و افراد مبتدی و حرفه‌ای می‌توانند از اطلاعات دقیق و جامع این سایت بهره ببرند.

با کلیک کردن روی نام هر ارز دیجیتال یا جستجو کردن نام آن ارز، اطلاعات دقیقی درباره آن و شرایط دریافت توکن‌های رایگان پروژه دریافت خواهید کرد. لازم است بدانید که هر پروژه‌ای شرایط خاص خود برای ایردراپ رایگان را دارد؛ به عنوان مثال برای دریافت وان اینچ رایگان، کاربران می‌بایست تا پیش از ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ حداقل ۱ معامله یا مجموع حداقل ۴ معامله یا مجموع معاملات به ارزش حداقل ۲۰ دلار با این ارز را انجام داده بودند. 

۳. سایت Airdrops.io؛ مشاهده آنلاین لیست ایردراپ های رایگان

یکی دیگر از بهترین سایت‌ها برای مشاهده لیست ایردراپ های رایگان، سایت Airdrops.io است. در صفحه اصلی این سایت ۳ ستون مختلف از لیست ایردراپ‌های ارز دیجیتال را مشاهده خواهید کرد؛ در ستون اول با عنوان LATEST AIRDROPS، آخرین ایردراپ‌ها را می‌بینید. در ستون بعدی با عنوان HOTTEST AIRDROP داغ‌ترین ایردراپ‌های رایگان را مشاهده می‌کنید.

در ستون آخر نیز که با عنوان POTENTIAL AIRDROP مشخص شده است، لیستی از پروژه‌های ارز دیجیتال با پتانسیل ایردراپ نوشته شده‌اند. در توضیحات این بخش آمده است که اگر ایردراپ‌های بزرگی مانند ایردراپ ارز dydx، وان اینچ یا بلر را از دست داده‌اید، نگران نباشید و در پروژه‌های معرفی‌شده شرکت کنید.

چگونه ایردراپ بگیریم؟ انواع ایردراپ و شرایط لازم برای دریافت توکن رایگان 

اکنون که با سایت‌های ایردراپ رایگان آشنا شدید، شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که چگونه ایردراپ بگیریم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که هر کدام از پروژه‌های ارز دیجیتال برای توزیع رایگان توکن‌ها، شرایط خاصی را در نظر می‌گیرند. درواقع، کاربران باید یک‌سری کارها را انجام دهند یا از شرایطی برخوردار باشند که در ایردراپ شرکت داده شوند. برای آشنایی با این مفاهیم باید با انواع رایج ایردراپ که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم، آشنا شوید.

  • ایردراپ Standard: در این نوع ایردراپ، کاربران نیاز نیست کار خاصی انجام دهند؛ در واقع همین که در پروژه حضور داشته باشند، به‌عنوان کاربر حامی شناخته می‌شوند و به آن‌ها توکن‌های رایگان داده می‌شود.

  • ایردراپ Bounty: در این نوع ایردراپ که از نام آن هم مشخص است (Bounty به معنای پاداش یا جایزه) کاربران به‌ازای انجام دادن برخی از کارهای ساده مانند: عضویت در گروه یا کانال‌های تلگرام، ریتوئیت کردن پست‌های توئیتر یا دنبال کردن صفحه اینستاگرام موردنظر آن‌ها، توکن رایگان به‌عنوان پاداش دریافت می‌کنند.

  • ایردراپ Exclusive: در این نوع ایردراپ، کاربران باید از شرایط خاصی برخوردار باشند؛ به‌عنوان مثال کاربرانی که سابقه فعالیت مستمر دارند یا میزان پولی که برای فعالیت‌های غیرتوکنی خرج کرده‌اند، بیشتر است، توکن رایگان دریافت می‌کنند.

  • ایردراپ Hardfork:در ایردراپ هاردفورک، زمانی که یک بلاکچین دستخوش تغییرات شده و توکن‌های جدید آن عرضه می‌شوند، به کاربران قدیمی برابر با سرمایه خود از توکن قدیمی، توکن جدید داده می‌شود.

آشنایی با انواع ایردراپ به شما کمک می‌کند تا با برخی از شرایط اولیه برای دریافت توکن‌های رایگان آشنایی داشته باشید. برای اطلاع دقیق از شرایط موردنیاز برای دریافت توکن ایردراپ، به سایت‌هایی که در بالا معرفی کردیم سر بزنیددر آن سایت‌ها شرایط دریافت ایردراپ پروژه‌های مدنظر خود را مشاهده خواهید کرد.

چطور از ایردراپ جدید باخبر شویم؟

بسیاری افراد از این شاکی می‌شوند که خبر ایردراپ‌های بزرگ و سودمند به گوش آن‌ها نرسیده است؛ به همین دلیل فرصت کسب سود از این طریق را از دست داده‌اند. اگر شما می‌خواهید از اخبار ایردراپ جدید آگاه شوید، کارهای زیر را انجام دهید:

  • بررسی روزانه سایت‌های ایردراپ

  • پیگیری اخبار دنیای ارزهای دیجیتال

  • ثبت نام در پلتفرم ارزهای جدید برای بهره‌مند شدن از فرصت ایردراپ احتمالی (با تحقیق کامل درباره آن پروژه)

  • ذخیره توکن‌های متفاوت و خاص (روش Holder Airdrop)

  • دنبال کردن حساب توئیتری و کانال تلگرامی افراد فعال در حوزه ارزهای دیجیتال

با انجام دادن این کارها، به‌راحتی می‌توانید ایردراپ‌های آینده و درحال‌انجام را رصد کنید. پیشنهاد می‌کنیم پیش از اقدام برای شرکت در ایردراپ جدید، با دقت بالا پروژه موردنظر خود را موردبررسی قرار دهید؛ برخی از پروژه‌های ایردراپ معتبر نیستند و با هدف کلاهبرداری از کاربران این کار را انجام می‌دهند.

کسب سود از بازار کریپتوکارنسی با دریافت ایردراپ رایگان

برخی از پروژه‌های ارز دیجیتال مانند بلر (Blur)، وان اینچ (1Inch) و دی وای دی ایکس (dydx) برای جذب مخاطب بیشتر، ایردراپ رایگان بین کاربران شبکه‌های خود که واجد برخی از شرایط بودند را انجام دادند. فعالان در حوزه ارزهای دیجیتال، این ایردراپ‌ها را جزو بزرگ‌ترین ایردراپ‌های تاریخ می‌دانند. برخی از پروژه‌های اینچنینی، چندین بار دست به ایردراپ می‌زنند و کاربران خود را به وفاداری و انجام معاملات بیشتر تشویق می‌کنند.

اگر شما هم به دنبال کسب سود از خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستید، همین حالا یک کیف پول بسازید و شانس خود را برای دریافت توکن‌های رایگان در ایردراپ پروژه‌های مختلف امتحان کنید.