تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سلامت
لینک : econews.ir/5x3536778
شناسه : 3536778
تاریخ :
امضای سند همکاری دارویی و پزشکی ایران و ونزوئلا اقتصاد ایران: مسئولان عالی‌رتبه ایران و ونزوئلا در حضور روسای جمهور دو کشور ۱۹ سند همکاری و تفاهمنامه امضا کردند که یکی از این اسناد مربوط به همکاری‌های دارویی و پزشکی است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،"بهرام عین اللهی" وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان و خانم ماگالی گوتیرز وزیر بهداشت ونزوئلا در زمینه همکاری‌های دارویی و پزشکی سند همکاری امضا کردند.

وزرای بهداشت ایران و ونزوئلا همچنین در دیداری در حاشیه هفتاد و ششمین اجلاس مجمع جهانی سلامت در ژنو بر گسترش روابط سلامت دو کشور و بهره مندی از توانمندی دو کشور در این زمینه تاکید کرده بودند. هفتاد و‌ششمین اجلاس مجمع جهانی سلامت از ۳۱ اردیبهشت تا نهم خرداد با حضور نمایندگانی از ۱۹۴ کشور جهان در ژنو مقر اروپایی سازمان ملل متحد برگزار شد.

از سوی دیگر وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امور خارجه، نفت، دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس جمهوری را در سفر به ونزوئلا همراهی می‌کنند. سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران در نخستین مقصد سفر ش به آمریکای لاتین دیروز دوشنبه، وارد کاراکاس شد.