تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : بازار سرمایه
لینک : econews.ir/5x3533428
شناسه : 3533428
تاریخ :
پیش‌بینی افزایش ابر، رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها اقتصاد ایران: کارشناس سازمان هواشناسی افزایش ابر، رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها را تا چند روز آینده پیش بینی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امین حسین نقشینه با اشاره به افزایش ابر، رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها، اعلام‌ کرد: امروز برای استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و رضوی، دامنه‌های جنوبی البرز در شرق تهران و سمنان، مناطقی در نیمه شرقی اصفهان، یزد، نیمه شمالی کرمان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان، افزایش ابر، گاهی رگبار رعد و برق وزش باد شدید و احتمال ریزش تگرگ پیش‌بینی شد.

براساس این گزارش، امشب در شمال آذربایجان غربی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ داده و بارش‌ها در خراسان شمالی، گلستان و ارتفاعات البرز شرقی تشدید می‌شود. فردا در نقاطی از اصفهان، شمال فارس، غرب یزد و کرمان، رشد ابر و رگبار پراکنده در ساعت‌های بعد از ظهر پیش‌بینی شده است.

همچنین با گذر امواج کم دامنه تر از لایه‌های میانی جو از نوار شمالی، شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران در ساعات بعد از ظهر رگبار باران رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد. فردا شدت بارش‌ها در شمال آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل خواهد بود و تا یکشنبه این وضعیت تداوم خواهد داشت‌.

شنبه و یکشنبه در نوار شمالی روند افزایش نسبی دما آغاز می‌شود. دوشنبه در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، مناطقی از سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز در نقاطی از استان‌های البرز، تهران و سمنان ارتفاعات شمال فارس و هرمزگان هم افزایش ابر و بارش‌های پراکنده انتظار می‌رود.

شنبه در نقاطی از آذربایجان شرقی و عربی زنجان دامنه‌های شمالی البرز در گیلان و مازندران بارش پراکنده، طی سه روز آینده وزش باد در شرق شدید شده و سبب خیزش گرد و خاک می‌شود و امروز دریای خزر و روزهای یکشنبه و دوشنبه دریای عمان مواج و متلاطم خواهد شد.

تهران امروز با افزایش ابر گاهی بارش‌های پراکنده و وزش باد شدید همراه می‌شود و احتمال رگبار و رعد و برق و گرد و خاک هم وجود دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام