تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3529707
شناسه : 3529707
تاریخ :
تمدید عضویت پارک دانشگاه تهران در انجمن بین المللیIASP اقتصاد ایران: عضویت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در انجمن بین‌المللی پارک‌های علم و فناوری (IASP) تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از دانشگاه تهران، دکتر رضا محمدکاظمی، مدیر مرکز ترویج و توسعه کسب‌وکار پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با اعلام خبر گفت: عضویت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در انجمن بین‌المللی پارک‌های علم و فناوری (IASP) از سال ۲۰۱۹ به دلیل عدم پرداخت حق عضویت، به حالت تعلیق درآمده بود.

وی افزود: به همت مدیریت جدید پارک علم و فناوری، مساعدت معاونت بین‌الملل دانشگاه تهران و با تأمین منابع مالی لازم،‌ پرداخت حق عضویت در انجمن بین‌المللی پارک‌های علم و فناوری صورت گرفت و عضویت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در IASP تمدید شد.

دکتر محمدکاظمی در تشریح مزایای بین‌المللی عضویت در این انجمن، گفت: با تمدید این عضویت و معرفی پارک علم و فناوری در این انجمن معتبر بین‌المللی، علاوه بر اینکه زمینه مناسب‌تری برای آشنایی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری دنیا از توان فناورانه و ظرفیت پارک علم و فناوری فراهم می‌شود، توسعه همکاری‌های بین‌المللی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و شرکت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و سایر رویدادهای بین‌المللی مرتبط با پارک‌های علم و فناوری تسهیل خواهد شد.

مدیر مرکز ترویج و توسعه کسب‌وکار پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، تأثیر در رتبه‌بندی بین‌المللی را از دیگر مزایای عضویت در IASP برشمرد و گفت: حضور مؤثر و فعالیت‌های پارک‌های علم و فناوری در این انجمن، در رتبه‌بندی دانشگاه‌ها نیز تأثیر دارد که امیدوارم با تمدید این عضویت شاهد تأثیر مثبت آن در سایر فعالیت‌های بین‌المللی از جمله ارتقای دیپلماسی دانش‌بنیان باشیم.